کد خبر : 67882
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
-

کی‌روش در راه سوچی

کی‌روش در راه سوچی

به گزارش قائم آنلاین، آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از برگزاری همایشی در سوچی با حضور سرمربیان و مدیران ۳۲ تیم راه‌یافته به این رقابت‌ها خبر داد. از ایران نیز کارلوس کی‌روش و مدیر تیم ملی اسفند ماه سال جاری عازم شهر بندری سوچی خواهند شد سوروخین درباره این همایش

به گزارش قائم آنلاین، آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از برگزاری همایشی در سوچی با حضور سرمربیان و مدیران ۳۲ تیم راه‌یافته به این رقابت‌ها خبر داد. از ایران نیز کارلوس کی‌روش و مدیر تیم ملی اسفند ماه سال جاری عازم شهر بندری سوچی خواهند شد

سوروخین درباره این همایش گفت: در روزهای ۲۷ و ۲۸ ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی (۸ و ۹ اسفند) تمامی سرمربیان و مدیران ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۱۸ در شهر سوچی حضور خواهند یافت. این همایش به بحث و تبادل نظر درباره مسائل مهم مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از جمله تدارکات، داوری، امنیت و .. اختصاص خواهد داشت.

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره فروش بلیت‌های این رقابت‌ها اظهار داشت: اشتیاق زیادی از سوی هواداران فوتبال در جهان برای خرید بلیت‌ها وجود دارد. من خیلی از نتایج فوق‌العاده فروش بلیت‌ها متعجب نشدم، زیرا همیشه شاهد علاقمندی‌های سراسر جهان به جام جهانی فوتبال در روسیه بودم. رسانه‌های بین‌المللی نیز با دقت اخبار را دنبال می‌کنند و سوالات زیادی از ما می‌پرسند.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B با پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 10 =