کد خبر : 67862
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
-

توزیع هزار بسته اقلام بهداشتی رایگان در میان دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی فریدونکنار

توزیع هزار بسته اقلام بهداشتی رایگان در میان دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی فریدونکنار

به گزارش قائم آنلاین، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری از سه سال پیش تاکنون مجمع خیران سلامت تشکیل شد و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجمع در گام نخست حمایت‌های بهداشتی فراگیر از مدارس دولتی آسیب‌پذیر و دانش‌آموزان این مدارس بوده است، تصریح

به گزارش قائم آنلاین، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری از سه سال پیش تاکنون مجمع خیران سلامت تشکیل شد و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجمع در گام نخست حمایت‌های بهداشتی فراگیر از مدارس دولتی آسیب‌پذیر و دانش‌آموزان این مدارس بوده است، تصریح کرد: در گام های بعدی به صورت یکپارچه تمامی مدارس و دانش‌آموزان زیر پوشش قرار می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات کوچک اما موثری از جمله توزیع خرما در کنار شیر در میان دانش‌آموزان، تجهیز جعبه کمک‌های اولیه برخی از مدارس و همچنین کمک به بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس آسیب پذیر انجام شده است.

اسماعیل‌زاده تأکید کرد: هدف ما اقدامات فراگیرتر در راستای ارتقای سلامت و بهداشت  تمامی دانش‌آموزان فریدونکنار است.

وی تصریح کرد: در همین راستا در نخستین اقدام عملی در سال جاری با مصوبه هیئت مدیره این صندوق، ۱۰۰۰ عدد مسواک و خمیردندان، برای تمامی دانش‌آموزان پایه اول مشغول به تحصیل در مدارس دولتی شهرستان فریدونکنار تهیه و به صورت رایگان توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطرنشان کرد: صندوق خیران سلامت متشکل از تعدادی از همکاران فرهنگی است و منابع مالی آن نیز با کسر مبلغی از حقوق ماهیانه این همکاران تامین می‌شود.

اسماعیل زاده ابراز امیدواری کرد: در اقدامات بعدی این صندوق و با رشد تعداد اعضا و منابع مالی آن، اقدامات موثرتری را در راستای ارتقای مسائل بهداشتی و سلامت دانش آموزان شهرستان فریدونکنار انجام می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + دوازده =