کد خبر : 67156
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
-

انجام ۱۴۳ عملیات نجات بخش آتش‌نشانی آمل در آذر ماه

انجام ۱۴۳ عملیات نجات بخش آتش‌نشانی آمل در آذر ماه

به گزارش قائم آنلاین، حسین نذیری در گفت‌وگویی با خبرنگار ما به انجام ۱۴۳ عملیات در آذر ماه توسط آتش‌نشانان آملی اشاره کرد و گفت: ۵۸ مورد عملیات اطفا حریق و ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در آذر ماه انجام شد. وی با بیان اینکه ۱۱۳ مورد از این عملیات‌ها در محدوده شهری و

به گزارش قائم آنلاین، حسین نذیری در گفت‌وگویی با خبرنگار ما به انجام ۱۴۳ عملیات در آذر ماه توسط آتش‌نشانان آملی اشاره کرد و گفت: ۵۸ مورد عملیات اطفا حریق و ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در آذر ماه انجام شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۳ مورد از این عملیات‌ها در محدوده شهری و ۳۰ مورد در خارج از محدوده شهری بود، تصریح کرد: آتش‌سوزی مسکونی با ۱۳ مورد بیشترین حادثه و آتش‌سوزی تاسیسات شهری با یک مورد کمترین حادثه از نظر تعداد در آذر ماه بود.

 

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل افزود: دربخش امداد و نجات بیش‌ترین عملیات با ۲۴ مورد به امداد آسانسور اختصاص دارد و سقوط از ارتفاع با یک مورد کم‌ترین حادثه از نظر تعداد در آذر ماه است.

 

وی با اشاره به آغاز فصل زمستان تاکید کرد: با شروع فصل سرما و آغاز کار وسایل گازسوز شاهد حوادث ناگواری هستیم که متأسفانه تعداد قابل توجهی از این حوادث به مرگ شهروندان عزیزمان منجر می‌شود.

 

نذیری در پایان از عموم مردم خواست با رعایت نکات ایمنی در مواقع نصب وسایل گاز سوز بویژه بخاری گازی و چک کردن دوره‌ای آن از بروز چنین حوادث ناگوار جلوگیری کنند تا زمستان را ایمن سپری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =