کد خبر : 66846
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
-

جلالی: كار سختی در مشهد داريم

جلالی: كار سختی در مشهد داريم

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی تيم فوتبال پيكان گفت: كار سختی در مشهد مقابل پديده داريم و اميدواريم دور برگشت بازی‌ها را با برد آغاز كنيم. مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: دو هفته تعطیلی لیگ این فرصت را به ما داد تا وضعیت پیکان را تحلیل کنیم و

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی تيم فوتبال پيكان گفت: كار سختی در مشهد مقابل پديده داريم و اميدواريم دور برگشت بازی‌ها را با برد آغاز كنيم.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: دو هفته تعطیلی لیگ این فرصت را به ما داد تا وضعیت پیکان را تحلیل کنیم و به مشکلاتی که داریم برسیم.

وی افزود: جایگاهی که تیم‌ها در نیم فصل اول دارند، در نیم فصل دوم خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد که تکرار شود، تیم پیکان هم با برنامه‌ریزی که کردیم به دنبال رده‌های بالای جدول است و در دور برگشت به جایگاهی که شایسته آن هستیم می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: تیم پدیده تیمی قدرتمند را راهی مسابقات کرده است و بازی مقابل این تیم واقعا سخت است، آنها با توجه به بضاعتشان خوب کار کرده‌اند و مهاجری مربی خوب، جوان و باقابلیتی است.

جلالی اضافه کرد: ما نسبت به تیم پدیده شناخت خوبی داریم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می‌دانیم.

وی بیان کرد: به هر حال موضوع کسر امتیاز این تیم را تحت تاثیر خود قرار داده و ممکن است از نظر روانی روی آنها تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تقویت تیمش در نیم فصل گفت: سجاد مشکل‌پور و شاهین ثاقبی را تا الآن جذب کردیم و دنبال دو بازیکن دیگر در خط هافبک هم هستیم.

وی ادامه داد : برای بازی فردا آقاخان و مهران موسوی مصدوم هستند و ترکیب تیم را تلفیقی از جوانان و بازیکنان با تجربه راهی میدان خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دوازده =