کد خبر : 66641
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 دسامبر 2017 - 14:40
-

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آمل + گزارش تصویری

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آمل + گزارش تصویری

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز طی مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی آمل با حضور فرمانده انتظامی مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه امل، امام جمعه آمل و جمعی از مدیران و روسای شهرستان آمل سرهنگ نعمت‌الله آزادی طی حکمی فرمانده انتظامی آمل واقع در سالن شهرداری انتخاب و معرفی شد. فرمانده سابق

به گزارش قائم آنلاین، ظهر امروز طی مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی آمل با حضور فرمانده انتظامی مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه امل، امام جمعه آمل و جمعی از مدیران و روسای شهرستان آمل سرهنگ نعمت‌الله آزادی طی حکمی فرمانده انتظامی آمل واقع در سالن شهرداری انتخاب و معرفی شد.

فرمانده سابق انتظامی آمل در این مراسم با بیان اینکه از سال ۷۵ حضور در خدمت‌رسانی انتظامی این شهرستان را داشتم و در جاهای مختلف به مدت ۲۰ سال به مردم آمل خدمت کردم، بیان کرد: طی این سال ها مهمترین نکته‌ای که برایم مهم بود همکاری و تعامل مردم با ستاد فرماندهی بوده که در این سال‌ها به خوبی مردم آمل این همکاری را داشتند.

سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم با اشاره به اینکه خدمت به این مردم صبور سخت است اگر چه در نیروی انتظامی یکسری کم و کاستی‌هایی وجود دارد، افزود: برای رسیدن به امنیت اجتماعی باید همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی با انتظامی نیاز ضروری است.

وی ادامه داد: با ورود به این شهرستان و اولین نشست با رسانه‌ها تعامل خوبی با این قشر انجام شد به گونه‌ای که اگر نقصی از سوی پایگاهی صورت می‌گرفت قبل از اطلاع‌رسانی به ستاد انعکاس داده می‌شد تا رفع نواقص انجام شود.

مراسم تکریم و معارفه با حکم سردار محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران به سرهنگ نعمت‌الله آزادی فرمانده جدید انتظامی آمل معرفی شد که وی قبل از این حکم به عنوان جانشین دریابانی انتظامی استان خدمت می‌کرد، همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرهنگ‌ ولی‌الله گنجیان‌مقدم تقدیر شد.

سرهنگ گنجیان‌مقدم طی حکمی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + هشت =