کد خبر : 66378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
-

یک هزارو ۹۰۰ زن مازندرانی عضو ۵۴ صندوق در مازندران

یک هزارو ۹۰۰ زن مازندرانی عضو ۵۴ صندوق در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مجید بهادری امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صندوق زنان روستایی که بمناسبت شب‌یلدا برگزار شد، اظهار کرد: ۵۴ صندوق خرد زنان روستایی در استان مازندران فعال است، از انجام کارهای مقدماتی برای تأسیس ۴۰ صندوق دیگر در این استان هستیم تا زنان را در اقتصاد کشور شریک کنیم. وی قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، مجید بهادری امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صندوق زنان روستایی که بمناسبت شب‌یلدا برگزار شد، اظهار کرد: ۵۴ صندوق خرد زنان روستایی در استان مازندران فعال است، از انجام کارهای مقدماتی برای تأسیس ۴۰ صندوق دیگر در این استان هستیم تا زنان را در اقتصاد کشور شریک کنیم.

وی قائم‌شهر را از شهرستان‌های پیشرو در صندوق حمایت از بخش روستایی زنان دانست و افزود: در حال حاضر حدود یک هزارو ۹۰۰ نفر از زنان مازندرانی عضو این صندوق‌ها هستند که بخش عظیمی از آنان در قائم‌شهر فعالیت دارند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی مازندران، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با صندوق کارآفرینی امید بوده تا با پرداخت تسهیلات کم‌بهره و حمایت‌های بیشتری برای زنان روستایی کارآفرین انجام شود.

این مسوول ادامه داد: بدنبال افتتاح این چنین نمایشگاه بصورت دائمی هستیم تا بتوانیم زنان مشاغل خانگی که تولید انجام می‎دهند، بازار فروش مناسبی را برای عرصه محصولات خود داشته باشند و اقتصاد آن‎ها با فروش بالا بچرخد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =