کد خبر : 66040
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دسامبر 2017 - 16:00
-

محمودآباد میزبان مدعیان قهرمانی رزمی شین‌مو هاپکیدو کشور شد

محمودآباد میزبان مدعیان قهرمانی رزمی شین‌مو هاپکیدو کشور شد

به گزارش قائم آنلاین،مهرداد قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آقایان سبک شین‌مو هاپکیدو کشور به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود. وی با اعلام اینکه این مسابقات در ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه در بخش آقایان برپا می‌شود، افزود: بیش از ۳۰۰فایتر از سراسر کشور در سالن پهلوان

به گزارش قائم آنلاین،مهرداد قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آقایان سبک شین‌مو هاپکیدو کشور به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این مسابقات در ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه در بخش آقایان برپا می‌شود، افزود: بیش از ۳۰۰فایتر از سراسر کشور در سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

نماینده سبک شین‌مو هاپکیدو مازندران با بیان اینکه تیم‌های شرکت کننده روز چهار شنبه وارد محمودآباد می‌شوند، اضافه کرد: صبح روز پنج‌شنبه وزن‌کشی این مسابقات انجام می‌گیرد و رقابت‌ها از بعد ظهر همان‌روزآغاز می‌شود.

این مسئول یادآور شد: رزمی‌کاران استان‌های آذربایجان غربی، تهران، زنجان، مازندران، گیلان، خوزستان، یزد، خراسان رضوی، همدان، اردبیل، البرز، شیراز، لرستان، اصفهان ،تهران،کهکیلویه و بویراحمد، بعدازظهر پنج شنبه ۳۰ آذر به دیدار یکدیگر می‌روند.

قلی‌زاده با تاکید اینکه مسابقات در چهار رده سنی برگزار می‌شود افزود: رقابت‌های رده سنی نونهالان بصورت انفرادی و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بصورت تیمی در دو روز دنبال می‌شود.

به گفته نماینده سبک شین مو هاپکیدو کشور، برترین‌های این سبک رزمی در قالب تیم منتخب شین‌مو هاپکیدو کشور به اردوی منتخب جهت اعزام به مسابقات جهانی ایرلند دعوت می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: سبک شین‌مو هاپکیدو یکی از سبک‌های ورزش رزمی کشورمان است که در مازندران با استقبال خوبی همراه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پنج =