کد خبر : 65896
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دسامبر 2017 - 23:02
-

کشف ۲۰ فقره سرقت در قائم‌شهر

کشف ۲۰ فقره سرقت در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی در گفت‎وگو با جمعی از خبرنگاران در مورد جزئیات کشف و دستگیری عوامل سرقت، اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موتور سیکلت، اموال داخل خودرو و اماکن خصوصی طرح مقابله با سرقت در شهرستان قائم‎شهر آغاز شد. وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی در گفت‎وگو با جمعی از خبرنگاران در مورد جزئیات کشف و دستگیری عوامل سرقت، اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موتور سیکلت، اموال داخل خودرو و اماکن خصوصی طرح مقابله با سرقت در شهرستان قائم‎شهر آغاز شد.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۹ سارق حرفه‎ای شدند و توانستند با پیگیری‌های مستمر مخفیگاه آنان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: ماموران ضمن هماهنگی‌های قضائی، با اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت، متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مسوول تصریح کرد: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، اموال داخل خودرو ، دوچرخه و موتوسیکلت در سطح شهرستان قائم‌شهر اعتراف کردند .

مرادی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از محل اختفای این افراد مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد .

وی در پایان از شهروندان قائم‎شهر درخواست کرد و گفت: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =