کد خبر : 65419
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دسامبر 2017 - 10:45
-

سرویس مدارس در آمل به دردسری عظیم تبدیل شد

سرویس مدارس در آمل به دردسری عظیم تبدیل شد

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در حاشیه جلسه آموزش پرورش در فرمانداری طی گفت‌وگو با بیان اینکه سرویس مدارس در آمل به دردسری عظیم تبدیل شد و آتش زیر خاکستر است، گفت: بهتر است سرویس مدارس با مدیریت فعلی در سال ۹۶ ادامه یابد اما برای سال آینده با تشکیل جلسات متعدد و تخصصی

به گزارش قائم آنلاین،حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در حاشیه جلسه آموزش پرورش در فرمانداری طی گفت‌وگو با بیان اینکه سرویس مدارس در آمل به دردسری عظیم تبدیل شد و آتش زیر خاکستر است، گفت: بهتر است سرویس مدارس با مدیریت فعلی در سال ۹۶ ادامه یابد اما برای سال آینده با تشکیل جلسات متعدد و تخصصی تصمیم درست و جدی گرفته شود.

وی ضمن تسلیت شهادت سردار قره محمدی اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و مطمئن هستم مردم همانند مراسم تشییع شهید زال نژاد، حماسه دیگری خواهند آفرید.

امام جمعه آمل با اشاره به پاکبان آملی که در حال انجام وظیفه بر اثر تصادف دارفانی را وداع گفت، تصریح کرد: وی در عرصه عزت و آبرو گام برداشته بود و مقام و منزلت این پاکبان کمتر از شهید نیست.

وی افزود: ساختمانی در جوار دانشگاه پیام نور قرار دارد که برازنده دانشگاه قرآن و عترت است که این ساختمان از لحاظ ایمنی و جایگاه مکانی در منطقه خوبی قرار دارد که با اهتمام خیرین و مسولین در صورت تایید شورای فرهنگ و آموزش و پرورش روند خوبی را پیش بگیرد.

حجت‌الاسلام مرتضوی با اشاره به تذکر آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: نخستین سخن این عالم برجسته با بنده در باب جایگاه قرآن در آمل بوده و معتقد بودند در زمانی آمل پایتخت قرآن بود در همین راستا مصر بر احداث دانشگاه قرآنی در آمل هستم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 4 =