کد خبر : 63160
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
-

ناگفته‌های آیت‌الله اراکی از شیعه انگلیسی در «دست‌خط»

ناگفته‌های آیت‌الله اراکی از شیعه انگلیسی در «دست‌خط»

به گزارش قائم آنلاین،آیت‌الله اراکی  دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در برنامه این هفته «دست‌خط» از حاشیه‌های مختلفی که دشمن برای مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی به‌وجود می‌آورد سخن خواهد گفت. همچنین آیت‌الله اراکی در این برنامه ناگفته‌هایی از جریان شیعه انگلیسی بیان خواهد کرد. آیت‌الله اراکی در این برنامه از زندگی شخصی‌اش و فرزندانش و برنامه‌هایی که دارند می‌گوید و خاطرات

به گزارش قائم آنلاین،آیت‌الله اراکی  دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در برنامه این هفته «دست‌خط» از حاشیه‌های مختلفی که دشمن برای مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی به‌وجود می‌آورد سخن خواهد گفت.

همچنین آیت‌الله اراکی در این برنامه ناگفته‌هایی از جریان شیعه انگلیسی بیان خواهد کرد.

آیت‌الله اراکی در این برنامه از زندگی شخصی‌اش و فرزندانش و برنامه‌هایی که دارند می‌گوید و خاطرات ویژه‌ای از دوران ده‌ساله حضور در انگلیس می‌گوید.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب همچنین از چگونگی تشکیل شاخه نظامی سپاه بدر عراق و شاگردی آیت‌الله خویی و آیت‌الله شهید محمدباقر صدر ناگفته‌هایی بیان خواهد کرد.

براساس این گزارش برنامه «دست‌خط» هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۰ به تهیه‌کنندگی و اجرای محمدحسین رنجبران روی آنتن شبکه پنج سیما میرود و شنبه ۱۰ صبح هم از این شبکه تکرار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =