کد خبر : 62439
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دسامبر 2017 - 22:40
-

قلع‌وقمع ۲۹ مورد تفکیک بنای غیرمجاز در محمودآباد

قلع‌وقمع ۲۹ مورد تفکیک بنای غیرمجاز در محمودآباد

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از آوای شمال، احمد صادقی در حاشیه تخریب ساخت و ساز غیرمجاز، در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها برابر دستور دادستان به همراه اکیپ اجرای حکم به اتفاق نماینده دادستان، کارشناس بنیاد مسکن و اکیپ گشت ۱۳۱

به گزارش قائم آنلاین،به نقل از آوای شمال، احمد صادقی در حاشیه تخریب ساخت و ساز غیرمجاز، در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها برابر دستور دادستان به همراه اکیپ اجرای حکم به اتفاق نماینده دادستان، کارشناس بنیاد مسکن و اکیپ گشت ۱۳۱ در روستاهای کرچک نوایی، زنگی‌کلای هرازپی، ناصرآباد، گالشپل، لامیزده و بولیده از توابع بخش مرکزی این شهرستان نسبت به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ اقدام شد.

وی افزود: در روستای کرچک‌نوایی در سطح ۲۰۰ مترمربع بصورت تفکیک بود که عملیات تخریب انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد تغییر کاربری غیرمجاز در روستای ناصرآباد در سطح ۲۰ هزار مترمربع بصورت تفکیکی و همچنین روستای بولیده در سطح ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع با دو قطعه بنای نیمه کاره را اعلام کرد.

صادقی ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در این عملیات ۲۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع از زمین‌های تغییرکاربری داده شده را آزادسازی و به چرخه تولید بازگرداندند.

این مسؤول تصریح کرد: جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: هرگونه ساخت‌وساز در حوزه کشاورزی ممنوع بوده مگر این که مجوز قانونی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + یک =