کد خبر : 61372
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
-

لاوروف: ترامپ فرق چندانی با «اوباما» ندارد

لاوروف: ترامپ فرق چندانی با «اوباما» ندارد

به گزارش قائم آنلاین،«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «لیبرو»، گفت: اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا مشابه سیاست‌های «باراک اوباما» رئیس جمهوری قبلی این کشور است. وی در این باره توضیح داد: متاسفانه، بسیاری از اقدامات تیم ترامپ (در مقایسه با دوره قبل) تغییر نکرده است و در واقع،

به گزارش قائم آنلاین،«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «لیبرو»، گفت: اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا مشابه سیاست‌های «باراک اوباما» رئیس جمهوری قبلی این کشور است.

وی در این باره توضیح داد: متاسفانه، بسیاری از اقدامات تیم ترامپ (در مقایسه با دوره قبل) تغییر نکرده است و در واقع، تفاوت کمی با آنچه که اوباما انجام می‌داد، دارد.

گفتنی است ترامپ چه در دوره کارزار انتخاباتی و چه پس از انتخاب به عنوان زمامدار کاخ سفید، از تلاش برای بهبود رابطه واشنگتن-مسکو سخن می‌گفت حال‌آنکه در عمل، اوضاع مثل سابق است.

از جمله سیاست‌های خصمانه دولت ترامپ که نشانه تداوم رویکرد اوباما است، می‌توان به محدود کردن عملکرد رسانه‌های روسی و همچنین تعطیلی کنسولگری روسیه در شهر «سانفرانسیسکو» اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =