کد خبر : 5223
تاریخ انتشار : جمعه 8 می 2015 - 15:58
-

حمایت دانش آموزان ایران از مردم یمن/ انزجار از اقدامات ائتلاف سعودی

جمعی از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تجمع در مقابل مقر سازمان ملل انزجارشان را از اقدامات وحشیانه عربستان در حمله به یمن و دفاع از مردم مظلوم یمن ابراز کردند.

به گزارش علویون؛ دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش آموزان، صبح امروز مقابل دفتر سازمان ملل متحد تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی و ارائه بیانیه این اتحادیه به نماینده این سازمان، از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

بر روی برخی شعارنوشته ها در دست این دانش آموزان نوشته شده بود «برادر یمنی اندکی صبر، سحر نزدیک است». «ما زنده‌ایم به دفاع از مردم مظلوم جهان»، «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، «یمن کربلا»، «ان شاء الله سرنگونی آل سعود نزدیک است»، «سازمان ملل چشمانت را باز کن»، «برادر یمنی دعا سلاح مومن است».

همچنین این دانش آموزان با سر دادن شعارهایی اقدام وحشیانه عربستان به حمله به یمن و کشتار مردم بیگناه و بی‌ دفاع محکوم کردند.

 

این شعارها نیز شامل یا «ایهاالمسلمون، اتحدوا، اتحدوا»، «انصارالله پیروز است، آل سعود نابود است»، «سعودی آدم کش ننگت باد»، «مرگ بر سعودی وهابی»، «سعودی جنایت می‌ کند، آمریکا حمایت می‌ کند»، «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر وهابی»، «سعودی کودک کش ننگت باد ننگت باد».

 

دانلود

 
حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز در این مراسم در سخنانی گفت: این دانش آموزان به نمایندگی از ۱۳ میلیون دانش آموز سراسر کشور به اینجا آمدند تا جنایت آل سعود در یمن را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه رویدادهای یمن نقش بسزایی در جغرافیای ظهور دارد، گفت: جهانیان بدانند مردم یمن اهل حماسه و مقاومت اند و درس شهادت را یاد گرفتند؛ این مردم با مظلومیت در حصر کامل قرار داشته و مجامع بین‌ المللی چشم بر این جنایت ها بسته‌ اند.

به گفته‌ وی مردم یمن در اوج مظلومیت اقتدار دارند؛ آنها پای آرمان‌ ها و خواسته‌ هایشان ایستاده و بر اساس مکتب اسلام ناب محمدی پایداری می‌ کنند.

علامتی با بیان اینکه دانش آموزان مقاوم ایران اسلامی از حمایت مردم مظلوم یمن دست بر نمی‌ دارند، گفت: افزون بر حمایت‌های معنوی و سیاسی تمام تلاش خود را به کار می‌ گیریم تا کمک‌ های غذایی و دارویی و پزشکی را به یمن برسانیم.

وی تاکید کرد، مقاومت زنده است و مردم یمن تنها نخواهند ماند. فرزندان خمینی کبیر و پیروان رهبر و مقتدایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تمام تلاششان را برای کمک و حمایت از مردم مظلوم یمن به کار خواهند برد.

دانش آموزان تهرانی در پایان تجمع خود بیانیه ای را که دانش آموزان تهیه کرده بودند، در محکومیت جنایت های آل سعود و محکومیت سکوت مجامع بین المللی و در عین حال حمایت از مردم یمن امروز تحویل نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران شد.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =