کد خبر : 292150
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
-

گل‌محمدی: به بیرانوند پیشنهاد نداده‌ایم

گل‌محمدی: به بیرانوند پیشنهاد نداده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا با انگیزه بالایی مقابل تراکتور بازی می‌کنیم و نباید مقابل این تیم اشتباهات تاثیرگذار داشته باشیم.

به گزارش عصرقائم، یحیی گل‌محمدی یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: یک بازی خانگی در پیش داریم و در همه بازی‌ها تیم ما برای سه امتیاز به میدان می‌رود و بازی فردا هم همین است.

او ادامه داد: مقابل تیمی قابل احترام بازی داریم. هم برای این تیم و هم هوادارانش احترام قائل هستیم. بازی حساسی برای ما است و باید روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم. هر سه امتیاز یک قدم برای کسب قهرمانی لیگ برتر است. فردا با انگیزه بالایی بازی می‌کنیم و شکل تیمی ما خیلی بهتر شده و نباید مقابل تراکتور اشتباهات تاثیرگذار داشته باشیم. در بازی قبلی اشتباه کردیم و امتیازات خانگی را از دست دادیم.

گل‌محمدی درباره حواشی پرسپولیس هم گفت: درباره ترکیب نمی‌توان قبل بازی صحبت کرد. پنالتی زن اول ما هم ترابی است. عیسی هم دوست دارد گلزنی کند و روی آن صحنه دوست داشت گلزنی کند. این موضوعی نیست که بخواهیم بزرگ‌نمایی کنیم و او هم پذیرفت که ترابی پنالتی را بزند.

وی درباره بازیکنان تاجیک اظهار کرد: منوچهر صفروف از بازی قبل در لیست ما بود و اگر نیاز بود می‌تواند وارد زمین شود.

سرمربی پرسپولیس درباره نقل‌وانتقالات این تیم گفت: بیش‌تر گمانه‌زنی مطرح است و فکر می‌کنند وچیزی می‌نویسند. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای بازیکن برزیلی نبوده است. ما الان چهار هفته تا نیم فصل فاصله داریم. با جام حذفی هفته‌های فشرده‌ای داریم و الان تمرکز ما روی بازی‌ها است و در نیم فصل ۲۰ روز فرصت است که بازیکن جذب کنیم. هیچ پیشنهادی هم به بیرانوند ندادیم و دروازه‌بان اصلی ما لک هست و قرار است قرارداد او را تمدید کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: تیمی که چند هفته نتیجه نمی‌گیرد برابر ما با انگیزه و انرژی بیش‌تری بازی می‌کند که جبران کند. بازی راحتی در پیش نداریم و باید بیش‌تر از سپاهان و حتی داربی انرژی بگذاریم. همه بازی‌ها سه امتیاز دارند و باید خیلی تمرکز داشته باشیم و غافلگیر نشویم. این کاری است که باید انجام بدهیم. بازی راحتی در پیش نداریم و همه باید بدانند بازی سختی پیش روی ماست.

او در پاسخ به سوالی درباره رای کمیته انضباطی علیه گل‌گهر گفت: این چند امتیازی که در لیگ جا به جا شد، این که هنوز تکلیف جدول مشخص نیست، شان لیگ را پایین می‌آرود. ما پارسال با اخلاف دو امتیازی قهرمان شدیم. دلیل تاخیر رای کمیته استیناف را نمی‌دانم و باید تکلیف جدول را هرچه زودتر مشخص کنند. این حق ماست که بدانیم جدول چطور خواهد بود. این که چرا بازی سپاهان و ما سه هیچ شد با این بازی تفاوت دارد. مثل ارتباط بند کفش به شقیقه است و با هم ارتباط ندارد.

بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاهآزادی تهران برگزار می‌شود.

گل‌محمدی: به بیرانوند پیشنهاد نداده‌ایم/  باید تکلیف جدول هرچه زودتر مشخص شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 13 =