کد خبر : 292156
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
-

معرفی ۸ طرح استارت‌آپی حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه‌گذاران خطرپذیر

معرفی ۸ طرح استارت‌آپی حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه‌گذاران خطرپذیر

سی و هفتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه اینترنت اشیاء برای شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در این حوزه، ۱۳ دی ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سی و هفتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه اینترنت اشیاء به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران و ارائه هشت استارت‌آپ در حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه‌گذاران خطرپذیر به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در آن به لینک online.inif.ir/ch/demoday مراجعه کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به‌ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

معرفی ۸ طرح استارت‌آپی حوزه اینترنت اشیاء به سرمایه‌گذاران خطرپذیر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 9 =