کد خبر : 291138
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

اولتیماتوم ۲۴ ساعته معاون عمرانی جهت پاکسازی حریم راه‌آهن

اولتیماتوم ۲۴ ساعته معاون عمرانی جهت پاکسازی حریم راه‌آهن

خوشبختانه قول معاون عمرانی در خصوص پیگیری انباشت متعدد زباله در حریم راه‌آهن از سوی خبرنگار بلاغ، در کمتر از ۲۴ ساعت اجرایی شد و وی در مهلتی ۲۴ ساعته از اداره کل راه‌آهن مازندران خواست تا نسبت به پاکسازی حریم راه‌آهن اقدام شود.

به گزارش عصرقائم، در نشست خبری روز گذشته مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران با موضوع شتاب نهضت پاکسازی مازندران از زباله‌ها، به بیان وضعیت نامطلوب حاشیه ریل‌آهن حدفاصل ساری تا گلوگاه و وجود انباشت متعدد زباله در این محدوده شد.

خوشبختانه قول معاون عمرانی در خصوص پیگیری این موضوع در این نشست، در کمتر از ۲۴ ساعت به مرحله اجرایی و پاکسازی حریم راه‌آهن از زباله‌ها منجر شد.

مهدی رازجویان با اشاره به دستور پاک‌سازی نقاط مختلف استان از سوی استاندار، گفت: گزارش مردمی در خصوص نامناسب بودن وضعیت انباشت زباله در حاشیه و حریم راه آهن از شهرستان ساری تا گلوگاه دریافت شد که فرمانداران ساری، نکا و بهشهر مامور رسیدگی به این امر شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران به جدی بودن نهضت پاکسازی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها، برحسن اجرای این طرح نظارت مجدانه و دقیق داشته باشند.

به گفته وی، نهضت پاکسازی استان از زباله، اهمیت ویژه‌ای برای استاندار دارد و ایشان تمام اقدامات را با توجه به مستندات بررسی می‌کنند.

رازجویان تصریح کرد:  مهلت ۲۴ ساعته به مدیرکل راه آهن شمال جهت پاک‌سازی حاشیه و حریم راه آهن از شهرستان ساری تا گلوگاه داده شد.

معاون عمرانی استاندار ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در همراهی با این گونه اقدامات، گفت: خبرنگاران به‌عنوان ناظر و نماینده افکار عمومی در اجرای موثر این‌گونه طرح‌ها می‌توانند تاثیر به‌سزایی داشته باشند.

اولتیماتوم 24 ساعته معاون عمرانی جهت پاکسازی حریم راه‌آهن/ پیگیری بلاغ نتیجه داد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =