کد خبر : 290268
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
-

الکاظمی در بصره: در کمین تروریست‌ها هستیم

الکاظمی در بصره: در کمین تروریست‌ها هستیم

نخست‌وزیر عراق در سفر به بصره اعلام کرد: پیام روشن ما به گروه‌های تروریستی این است که این گروه‌ها قادر به ناامن کردن عراق نیستند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از میدل ایست نیوز، «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق که پس از انفجار روز گذشته در مقابل بیمارستانی در بصره به این استان سفر کرده است، گفت: صبح در منطقه مخمور بودیم و پیام روشن ما به گروه‌های تروریستی این است که این گروه‌ها از تحت الشعاع قرار دادن امنیت عراق ناتوان هستند.

الکاظمی گفت: همانطور که یکی پس از دیگری سرکردگان تروریست‌ها را از پای درآوردیم و هسته‌های این عناصر را در بیابان‌ها و کوهستان‌ها مورد هدف قرار دادیم، اکنون نیز در سراسر عراق در کمین آنها خواهیم بود.

نخست‌وزیر عراق افزود: از همینجا اعلام می‌کنم که خون مردم عراق واحد است، تروریسم نیز هرچند اسامی و نقاب‌های متعددی داشته باشد، واحد است.

وی گفت داعش به دنبال ارعاب شهروندان است و برخی به دنبال ارعاب حکومت، هر دو دشمنی واحد هستند؛ تروریسم می‌خواهد مانع انجام وظایف دولت شود و آن را با آشوب و ناامنی مشغول سازد.

الکاظمی اظهار داشت: جنایت قتل ناجوانمردانه و خیانتکارانه افسران ما در دستگاه‌های امنیتی و جنایت قتل بهترین جوانان ما در راستای سلسله جنایت‌های واحدی است که همه از آن خبر دارند.

وی ادامه داد: ما به رویارویی با آنها کشیده نخواهیم شد؛ اما آنها را به دست عدالت خواهیم کشاند و قصاص عادلانه‌ای در انتظار آنهاست، همانطور که قاتلان هشام الهاشمی، احمد و صفاء را دستگیر کردیم، نوبت به دیگر جنایتکاران نیز خواهد رسید و این افراد در برابر دستگاه قضایی حاضر خواهند شد و جنایت‌هایشان در برابر ملت فاش خواهد شد.

الکاظمی در پایان با بیان اینکه برای تروریست‌ها و جنایتکاران هیچ پوشش داخلی، منطقه‌ای، شرعی و یا دینی وجود ندارد، گفت: هرکسی که خود را فراتر از حکومت و قانون می‌داند، در اشتباه است و منطق زور و قدرت یقینا گریبان خود این افراد را خواهد گرفت.

الکاظمی در بصره: در کمین تروریست‌ها هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =