کد خبر : 289365
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
-

آشنایی با نشر پیک فدک

آشنایی با نشر پیک فدک

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی از عملکرد و تلاشهای مجموعه پیک فدک را در مسیر تولید و ارائه محصولات در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام پیک فدک، مجموعه پیک فدک به عنوان یکی از  بزرگترین و قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه چاپ و تولید سررسید۱۴۰۱ ، تقویم رومیزی، دیواری، هدایای تبلیغاتی و کتابهای کودک همواره کوشیده است تا با قدمت ۲۰ ساله خود محصولاتی با کیفیت بسـیار بالا و همچنین با قیمتی منصفانه را به همراهان همیشگی اش ارائه دهد و کارنامه درخشانی را با حضور متخصصین مجرب به جا بگذارد.

ترمو و چرم مورد استفاده در جلد سررسیدهای این مجموعه از نوع بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و طراحی صفحات داخلی آن، علاوه بر ارائه بیشترین محیط نوشتار، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. پایه تقویم رومیزی ها نیز از سخت ترین مقوا ساخته شده و استحکام بالایی دارد و طراحی آن عامه پسند بوده در عین حال بسیار شیک می باشد.

انتشارات پیک فدک از چندین بخش قوی تشکیل شده: طراحی، فروش، حسابداری و انبار، که با داشتن پرسنل مجرب، پاسخگو و مسئولیت پذیر مفتخر است بتواند کلیه نیازهای چاپی و تبلیغاتی مشتریان و همکاران گرامی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت فوری و با مناسب ترین قیمت در بزرگترین مرکز چاپ و نشر کشور برطرف نماید.

آشنایی با نشر پیک فدک

تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی

مجموعه پیک فدک در زمینه چاپ محصولات اختصاصی از تجربه و تخصص بالایی برخوردار است، به خصوص در زمینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی توانسته محصولات با کیفیت تولید و به بازار عرضه کند، همچنین در سال‌های اخیر با تولید سررسیدهای پزشکی ( دفتر نوبت دهی) توانسته در حوزه‌ی پزشکی نیز خدمت دیگری را به هموطنان عزیز ارائه دهد، بدین ترتیب رضایت مشتریان عزیز باعث شد تا هر ساله با افزایش تیراژ تولید به این کار ادامه دهیم و بتوانیم رضایتمندی شما عزیزان را بیشتر جلب کنیم.

مزایای استفاده از تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی پیک فدک

۱-پشتیبانی حرفه ای و لحظه به لحظه

۲- کیفیت بالای چاپ و صحافی تضمینی (اگر چه کیفیت چاپ بسیار مهم و ملموس است ولی آنچه باعث دوام و ماندگاری یک سالنامه می‌گردد، کیفیت بالای صحافی از نوع دوخت تا چسب‌کاری و جنس مواد اولیه می‌باشد که فوق‌العاده حائز اهمیت می‌باشد.)

۳-تحویل به موقع سفارشات (باید متذکر شویم که بیش از ۷۰ نفر پرسنل شرکت بصورت مستقیم و جمع کثیری از پرسنل چاپخانه و صحافی تقریبا بصورت شبانه‌روزی، تلاش بی‌وقفه‌ای را ارائه می‌دهند تا سفارشات اختصاصی بعضا قبل از زمان موعود آماده تحویل گردد.)

۴-چک فایل و بر طرف کردن ایرادات فنی (که با توجه به حساسیت بالا در محصولات به کمک همکاران متخصص و مجرب تمامی فایل‌های ارسالی از طرف مشتری به صورت کامل و با جزئیات چک شده تا محصول نهایی بی نقص باشد. )

۵- مبلغ پایین سفارشات اختصاصی (این مجموعه با در اختیار داشتن شبکه وسیع چاپ و صحافی، قیمت تمام شده خدمات چاپ تقویم رومیزی اختصاصی و سررسید اختصاصی را به حداقل رسانده تا بتواند رضایت بیشتر شما مشریان عزیز را جلب نماید و برخلاف شرکت های دیگر برای محدوده ای از تیراژ، این مبلغ تغییری نمی‌کند.)

چرا هدایای تبلیغاتی پیک فدک؟

·       تجربه چند ساله، توشه راه پیشرفت

یک ضرب المثل قدیمی هست که می گوید کار را باید به کاردان سپرد. مجموعه پیک فدک با سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه نشر، چاپ، طراحی و تبلیغات علی الخصوص در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی شامل سررسید سلفونی، سررسید سلفونی اختصاصی، سررسید چرم لب لاک، دوردوخت، انواع رومیزی عمومی و اختصاصی، انواع تقویم دیواری عمومی و … را دارد، برای شما شخص یا سازمانی که در جستجوی یک محصول حرفه‌ای، با قیمت مناسب می‌باشد، دلایل متعددی برای همکاری و خرید از این مجموعه ارائه می‌دهد.

آشنایی با نشر پیک فدک

·        تیم قوی طراحی و پشتیبانی، پیگیر سفارشات شما

انتشارات پیک فدک با دارا بودن تیم قوی طراحی و تجربه چند ساله در زمینه هدایای تبلیغاتی و نیز استفاده از تجهیزات و نرم‌افزارهای حرفه ای در زمینه طراحی تقویم رومیزی، سررسید و بویژه پشتیبانی و اقدامات قبل از چاپ سررسیدهای اختصاصی، شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان و همکاران محترم بدون هیچ گونه نگرانی در تحویل بدون نقص محصولات و سفارشات اقدام نمایند.

·       ابتکار، خلاقیت، نوآوری سرلوحه هر دوره تولید

از دیگر نقاط قوت این شرکت که ما را از دیگر شرکتهای فعال در زمینه هدایای تبلیغاتی، متمایز می سازد داشتن ایده های نو و مبتکرانه در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی، از جمله سررسید و تقویم رومیزی می‌باشد که همراه با خلاقیت در طراحی و استفاده از تجهیزات مدرن طراحی، چاپ و صحافی، هرساله محصولاتی متنوع را تولید می‌کند.

آشنایی با نشر پیک فدک

·       قیمت مقرون به صرفه با درنظر گرفتن کیفیت تضمینی

مشکلی که معمولا در بازار حکمفرماست به این گونه است که اگر قیمت محصولی پایین باشد، کیفیت آن نیز تعریفی ندارد و از طرفی اگر محصولی دارای کیفیت نسبتا خوبی باشد، قیمت آن کذایی و بالا می‌باشد. این مجموعه هر دو فاکتور کیفیت تضمینی و قیمت منصفانه را با درنظر گرفتن تحویل به موقع سفارشات، کنار هم آورده است همچنین با داشتن بزرگترین شبکه چاپخانه‌ها و صحاف‌های حرفه‌ای، در هزینه تمام شده خدمات و محصولات تفاوت چشمیگیری ایجاد نموده است.

·       صداقت، بزرگترین سیاست ماست.

·        کیفیت خوب، حداقل حق مشتری است.

·       طرف قرارداد با شرکت‌های معتبر و سرشناس

·       توجه ویژه به رضایت مشتری

·      تنوع محصول

آشنایی با نشر پیک فدک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =