کد خبر : 289212
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

دشمن به دنبال دور کردن جوانان از خط شهدا است

دشمن به دنبال دور کردن جوانان از خط شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: قهرمانان ایران اسلامی دلاورانی هستند که از جان خویش در راه دفاع از دین، سرزمین و ناموس گذشتند، این الگوها باید هرچه بیشتر به نسل امروز معرفی شوند.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند در دیدار با خانواده جانباز شهید و جانباز دفاع مقدسبیان کرد: وصایای شهدا و خاطرات جانبازان روایت‌های صادقانه از هشت سال دوران دفاع مقدس است. وصایا و خاطرات شهدا و ایثارگران ما را به سبک زندگی شهدا که برگرفته از سبک زندگی اسلامی است، می‌رساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: قهرمانان ایران اسلامی دلاورانی هستند که از جان خویش در راه دفاع از دین، سرزمین و ناموس گذشتند، این الگوها باید هرچه بیشتر به نسل امروز معرفی شوند. نباید در زمینه ترویج وصایای شهدا غفلت و کوتاهی صورت بگیرد، چرا که دشمنان با تمام توان و با ترویج فرهنگ منحرف غرب تلاش دارند تا نسل امروز را از خط شهدا دور کنند.

حجت‌الاسلام هنرمند افزود: ما با داشتن فرهنگ غنی اسلامی و گنجینه‌ها و الگوهای عزتمندی و اقتدار چون شهدا و ایثارگران می‌توانیم در جهت ترویج فرهنگ اسلامی و اصیل گام برداریم.شهدا از فرهنگ اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت پیروی کردند، از خود گذشتند تا اسلام و ارزش‌ها باقی بماند و ما در سایه امنیت جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدارها از خانواده شهید جانباز «جنابان» و جانباز «حجت‌الله سعادتی» تجلیل کرد.

 دشمن به دنبال دور کردن جوانان از خط شهدا است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =