کد خبر : 288558
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران

اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران از اجرای ۳۰۰ برنامه توسط این سازمان در هفته بسیج خبر داد و گفت: در میان این برنامه ها سه عنوان برنامه شاخص استانی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سیدجوادحسینیان در گفت‌وگو ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارکرد: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که با تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) تاسیس شده و با درایت مقام معظم رهبری توانسته به قله های افتخار دست پیدا کند.

وی افزود: بسیجیان سلحشور در طول انقلاب اسلامی با بصیرت، جانفشانی، ازخودگذشتگی و ابتکارات خود به دشمن فهماندند که بسیج سد محکمی در برابر زیاده خواهی های آنها است و با تکیه بر توان خود به موفقیت های بزرگی می‌تواند دست پیدا کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران از اجرای ۳۰۰ برنامه توسط این سازمان در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: در میان این برنامه ها سه عنوان برنامه شاخص استانی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

حسینیان یادآورشد: برگزاری همایش کارگران زن نمونه بسیجی در قائمشهر، نشست صمیمی با کارفرمایان خواهر و دیدار با خانواده های شهدا از مهمترین برنامه های هفته بسیج سازمان کارگری و کارخانجات مازندران است.

وی ادامه داد: برنامه هایی مانند اجرای  طرح محله مهدوی و‌ اقتصاد اسلامی، میز خدمت، نذرخون و شیفت ایثار از جمله برنامه هایی است که به صورت مشترک هم برای آقایان و بانوان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ هزار نفر بسیجی کارگر در سطح استان مشغول فعالیت هستند، گفت: از این میان تعداد ۵۰۰ نفر بسیجی خواهر هستند که در سطح کارخانجات استان فعالیت دارند.

حسینیان با بیان اینکه جلسات مداومی با کارفرمایان داشتم، تاکید کرد: مشکلات معیشتی کارگران و کارفرمایی از جمله مواردی است که به صورت جدی پیگیرآن هستیم و توصیه‌های لازم را به مدیران شرکت ها برای توجه بیشتر به بانوان داده شد.

وی از راه‌اندازی شورای خانواده در سازمان خبر داد و اظهارکرد: این شورا تشکیل شده تا بتوانیم به صورت تخصصی  پیگیر مطالبات اولویت دار خواهران کارگر را در زمینه کار و تولید پیگیری کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران از انعقاد تفاهم نامه با مدیرکل بیمه روستایی و عشایری خبر داد و افزود: بنابراین تفاهم نامه همه کارگرانی که دارای بیمه نیستند می تواند خودشان را بیمه کنند.

حسینیان در پایان گفت: جایگاه زن مسلمان ایرانی برخلاف نگاه غربی دارای ارزش بسیار بالا و مقدسی است که باید توجه به مسائل دینی در کنار فعالیت‌های اقتصادی قرار گیرد.

اجرای 300 برنامه هفته بسیج در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 5 =