کد خبر : 312186
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

پیام روشن حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان به دشمنان انقلاب

پیام روشن حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان به دشمنان انقلاب

رئیس مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور با بیان اینکه این شکوه و حضور حماسی مردم ایران اسلامی، پیام روشنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده است؛ گفت: اغتشاشات اخیر صرفا تنها شلوغ کاری خیابانی نیست، بلکه جنگ ترکیبی و توطئه براندازی است که آمریکا و ایادی‌ آن‌ها سال‌ها تمرین و برنامه ریزی کردند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در مراسم راهپیمایی روز سیزدهم آبان‌ماه با اشاره به  ۳۱ هزار شهید دانش‌آموز انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: این شکوه و حضور حماسی مردم ایران اسلامی، پیام روشنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده است.

وی با برشمردن افتخارات لشکر ۲۵ کربلا استان و چهره‌های بزرگ علمی و دینی مازندران، گفت: حفظ انقلاب اسلامی رسالت سنگینی است که بر دوش مسؤولان، فرهیختگان و دلسوزان نظام است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه چه بسیار در تاریخ گروه کم بر گروه اکثریت به اذن خداوند پیروز شدند؛ خاطرنشان کرد: یکی از این نمونه‌ها در دوران نسل ما رخ داده است و بزودی وارد ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی می شویم، این انقلاب ۴۴ سال در برابر استکبار ایستادگی کرده است، دشمنان از همه ترفندها و شیوه‌ها برای غلبه و براندازی بر کشور ما استفاده کردند و کمترین نتیجه را به دست آورده است و این ثمره مقاومت و ایستادگی است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، ادامه داد: این اغتشاشات صرفا تنها شلوغ کاری خیابانی نیست، بلکه جنگ ترکیبی و توطئه براندازی است که آمریکا و ایادی‌ آن‌ها سال‌ها تمرین و برنامه ریزی کردند، صحنه‌گردان اصلی این اغتشاشات، آمریکا و ایادی‌ آن‌ها هستند، البته از تهاجم فرهنگی، نانو فرهنگی که رهبر انقلاب بارها و بارها قبلاً هشدار داده است نباید غافل بشویم که برخی مسؤولان در این زمینه غفلت کردند و این غفلت، آسیبش را در این دست از اتفاقات مشاهده می‌کنیم.

وی در ارتباط با حضور سلبریتی‌ها و دامن زدن آن‌ها به اغتشاشات، اظهار کرد: این افراد شهره که با پول این مملکت به نام و نانی رسیدند و در حال حاضر به آرمان‌های مردم پشت کردند این افراد خائن به مردم و انقلاب هستند و ملت ایران خیانت این افراد را هرگز فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرآیند زیرساختی این اغتشاشات، یادآور شد: جای سوال است که امریکا در حالی که مشغول رایزنی در موضوع برجام است صحنه گردان این اتفاق می شود؛ رمز و راز اغتشاشات در این است که آمریکا سه چالش و شکست را پشت سر گذاشته است که عبارت است از اینکه اولا رقبای این کشور به آن اعتنایی ندارند، دوما هژمونی قدرت این کشور در سراشیبی سقوط گرفته است و سوما قدرت پوشالی آمریکا در حال شکست است.

وی ادامه داد: دوستان آمریکا به این کشور دیگر اعتماد ندارند و آمریکا نفوذ ایران را می‌خواست در منطقه قطع کند اما اکنون اعتراف کرده که نتوانستند و بر عکس، ایران محور مقاومت در منطقه شده و کشورهای همسایه ایران جبهه مقاومت تشکیل دادند و  طرح‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به قدرت اقتصادی کشورهای رقیب آمریکا، افزود: ایران به یک ضلع ثابت هندسه اقتصادی دنیا مبدل شده است و با حضور ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای، دنیا از حالت تک قطبی خارج کرده و آمریکایی‌ها این موضوعات را در بررسی‌های آسیب‌شناسی درون خویش اذعان کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران، قدرت تسلیم ناپذیر در برابر امریکا است و در جهان قدرت‌های تسلیم ناپذیری با محوریت ایران شکل گرفته که آمریکا تلاش دارد هیمنه این قدرت را  که در برابرش شکل گرفته را بشکند اما کور خوانده است.

پیام روشن حضور حماسی مردم در 13 آبان به دشمنان انقلاب/اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی و توطئه براندازی بود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =