کد خبر : 307703
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

باشگاه استقلال: لجبازی نمی‌کنیم، حقمان را می‌خواهیم!

باشگاه استقلال: لجبازی نمی‌کنیم، حقمان را می‌خواهیم!

باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های اخیر مجری‌های یکی برنامه‌های تلویزیونی واکنش داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از باشگاه استقلال، این باشگاه درباره حق تبلیغات محیطی و حق پخش صداوسیما و آنچه در یک برنامه تلویزیونی “بی‌حاصل بودن دعوای طرفین” عنوان شد، بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«باشگاه استقلال از فصل گذشته پیگیر حق پخش غیر زنده خود بوده و بر همین اساس نامه نگاری‌ها و جلسات بسیاری با مدیران صدا و سیما برگزار شده است. متاسفانه نه تنها حق پخش محتوای زنده توسط صدا و سیما پرداخت نشده، بلکه از محتوای غیر زنده هم که در همه دنیا به عنوان یک اصل و حق، پذیرفته شده، خبری نیست.

علاوه بر این، متاسفانه تلویزیون تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال را هم نشان نمی‌دهد و به درآمدزایی باشگاه ضربه می‌زند. باشگاه استقلال از مسیر قانونی و اصولی، پیگیر حق خود و هوادارانش بوده و هست و این موضوع بر عکس گفته آقای پیمان یوسفی لج بازی نیست بلکه ایستادن بر حق و منطق است. لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.

به اطلاع ایشان می‌رسانیم که همه مراحل قانونی لازم توسط باشگاه استقلال طی شده اما متاسفانه تلویزیون حق پخش زنده و غیر زنده را پرداخت نمی‌کند و باشگاه استقلال هم راهی ندارد جز این که حقوق خود و هوادارانش را پیگیری نماید.

باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کند تلویزیون، یک بار درآمد خود را از فوتبال به صورت شفاف به اطلاع عموم برساند و مشخص شود آیا این درآمد به باشگاه‌ها می‌رسد یا خیر!

باشگاه استقلال وارد بورس شده و باید همه درآمدها و هزینه‌هایش شفاف باشد اما متاسفانه نه تنها حق پخش پرداخت نشده، بلکه جلوی درآمدزایی باشگاه هم گرفته می‌شود.»

این بیانیه در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه «ورزش و مردم» که تاکید داشت “اینکه باشگاه استقلال کاری کند و سازمان صدا و سیما هم متقابلا واکنش نشان دهد و کار به لجبازی برسد، راه به جایی نخواهد برد،” صادر شده است.

باشگاه استقلال: لجبازی نمی‌کنیم، حقمان را می‌خواهیم!/ صداوسیما درآمدش از فوتبال را شفاف کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + نوزده =