کد خبر : 109896
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آگوست 2018 - 23:16
-

راهداری قائمشهر در هفته دولت صاحب خانه شد

راهداری قائمشهر در هفته دولت صاحب خانه شد

به گزارش قائم آنلاین، راهدارخانه شهرستان قائم‌شهر با متراژ یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۴ میلیارد تومان در چهار طبقه در محور ارتباطی قائم‌شهر به سیمرغ در ظهر امروز به بهره برداری رسید. معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت امسال باید

به گزارش قائم آنلاین، راهدارخانه شهرستان قائم‌شهر با متراژ یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۴ میلیارد تومان در چهار طبقه در محور ارتباطی قائم‌شهر به سیمرغ در ظهر امروز به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت امسال باید بیش از سال‌های گذشته عملکرد دولت را به مردم معرفی کنند، اظهار کرد: ارائه خدمات دولت به مردم، آنها را نسبت به آینده شادتر و امیدوارتر می‌کند.

احمد حسین زادگان افزود: در شرایط کنونی، دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین دولت و ملت است تا به نظام و انقلاب آسیب بزند و ماباید با همدلی و همکاری دشمن را دلسرد کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای مازندران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه احداث و ساخت ساختمان اداری ۱۴ شهرستان در استان مازندران در شرایط چارت جدید قرار گرفته است، اظهار کرد: عملیات اجرایی ساختمان راهداری قائم‌شهر از سال ۸۸ آغاز شد ولی به دلیل مشکل مالی ادامه کار راکت ماند و با همکاری و تلاش همه امروز شاهد افتتاح آن هستیم و ۷۵ نفر در این ساختمان مشغول به فعالیت هستند.

احمد آفرین احمدزاده گفت: این شهرستان، راه ترانزیتی و ترددی بین محور سوادکوه و هراز است و با تجهیزات ارائه شده در این مکان می‌توان خدمات خوبی را به مردم ارائه داد.

*افتتاح یک واحد صنعتی تولید نان حجیم، نیمه‌افتتحجیم و مسطح

در ادامه یک واحد صنعتی تولید نان حجیم، نیمه‌حجیم و مسطح در شهرستان قائم‌شهر به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این مراسم با بیان اینکه یکی از مشکلات استان ما نبود برندسازی محصولات کشاورزی است، اظهار کرد: اگر برندسازی تخصصی در استان انجام شود می‌توان به افزایش تولید و اشتغال در استان مازندران کمک کرد و با درست وارد شدن در مسائل اقتصادی می‌توانیم به برندسازی کالای محصولات کشاوزری کمک کنیم.

وی در پایان گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی، را تولید  همراه با اشتغال‌زایی درست است و برای ایجاد اشتغالزایی درست باید تفکیک سرمایه‌گذار واقعی و غیرواقعی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش فارس، در سومین روز از هفته دولت یک واحد صنعتی تولید نان حجیم، نیمه‌حجیم و مسطح با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  هزینه به بهره برداری رسید و برای ۱۶ نفر در سه شیفت کاری اشتغال به وجود آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =