کد خبر : 319488
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۶
-

گزارش تصویری:

دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران با بانوی قهرمان کشتی آلیش

دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران با بانوی قهرمان کشتی آلیش

عصر امروز سردار سیاوش مسلمی با حضور در منزل خانم سپیده بابایی در قائم شهر با این بانوی قهرمان کشتی آلیش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش عصرقائم، عصر امروز سردار سیاوش مسلمی با حضور در منزل خانم سپیده بابایی در قائم شهر با این بانوی قهرمان کشتی آلیش دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن تبریک کسب مقام نائب قهرمانی آسیا توسط این بانوی قهرمان اظهار کرد: در این ایام که دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدنبال تضعیف نقش بانوان در فضای رسانه ای هستند کار سرکار خانم بابایی ستودنی بود و نشان از رفتار مناسب یک بانوی در تراز انقلاب اسلامی است که باید این رفتار را ارج بهنهیم و به خانواده وی نیز تبریک گفت به جهت تربیت چنین فرزند برومندی که بارقه ی امید را در دل هم نسلان و هم جنسانش بوجود آورده است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: دشمن هزینه های گزافی کرده است که نشان دهد بانوان ایران در انزوا هستند اما کسب مقام بانوان قهرمان رشته کشتی آلیش و هم چنین اهدای این مدال به شهید بزرگوار تهرانی مقدم نشان داده است که چگونه دختران این سرزمین باتلاش و پشت کار بدنبال به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان هستند و وظیفه ی بنده و دیگر مسولان کشور است تا از این جوانان حمایت کنیم و به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =