کد خبر : 318639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
-

قتل یک جوان قائمشهری با سلاح سرد/ دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت

قتل یک جوان قائمشهری با سلاح سرد/ دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت

شب گذشته حوالی ساعت ۲۲ در طی یک نزاع واقع در ایستگاه خیابان ساری جوان ۲۰ ساله ای به نام ابوالفضل رضی با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش عصر قائم، شب گذشته حوالی ساعت ۲۲ در طی یک نزاع واقع در ایستگاه خیابان ساری جوان ۲۰ ساله ای به نام ابوالفضل رضی با ضربات چاقو به قتل رسید.

فرمانده انتظامی قائم شهر در جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته مأموران آگاهی شهرستان در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در سطح شهرستان، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی خادمی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل، دریافتند دو نفر جوان ۲۰ ساله بر اثر ضربات چاقو به شدت زخمی شده که پس از انتقال به بیمارستان یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده از ناحیه کتف و قفسه سینه فوت و فرد دیگر در آی سی یو بستری است.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی قاتل که فردی ۲۰ ساله بوده و بلافاصله پس از وقوع قتل از صحنه متواری شده بود شناسایی و در کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قائم شهر  در پایان با اشاره به اینکه قاتل در اظهارات خود علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با متوفی و فرد مجروح اعلام کرد، گفت: متهمین این پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند تا پرونده تکمیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 13 =