کد خبر : 318356
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
-

وصل‌شدن گاز ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در مازندران

وصل‌شدن گاز ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در حال حاضر جریان گاز حدود ۴۰ جایگاه سی ان جی استان در راستای کمک به رانندگان خودروهای مسافری بین شهری و تاکسی های داخل شهر وصل شده است.

به گزارش عصرقائم، قاسم مایلی رستمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آن جایی که سرما و برودت هوای استان های کشور همچنان تداوم دارد، خطر شکنندگی افت فشار گاز استان وجود دارد، پس توقع بر این است که مردم مازندران برای کمک به هموطنان همچنان مصرف بهینه و صرفه جویی گاز را ادامه بدهند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند این شرکت را در استمرار جریان گاز کمک شایانی کند، صرفه‌جویی حداکثری مردم در مصرف گاز است و تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر مردم مصرف گاز خود را به درستی مدیریت کنند و در زمان کاهش دما از یک وسیله گرمایشی با دمای متعادل استفاده کنند هرگز شاهد افت فشار نخواهیم شد.

گفتنی است استان مازندران دارای ۲۱۳ جایگاه سوخت است که ۱۲۶ مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است. این استان همچنین دارای ۲ شرکت پخش فراورده های نفتی یکی با نام منطقه ساری و دیگر با نام منطقه نوشهر و چالوس است.

طبق دستورالعمل استانداری مازندران به دلیل برودت هوا به منظور تداوم جریان گاز مشترکان خانگی، از حدود سه هفته قبل علاوه بر این که گاز تمامی سی ان جی های استان قطع شد، بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی از جمله نیروگاه ها، صنایع چوب و کاغذ، مرغداری ها، گلخانه های بزرگ و سالن های ورزشی و پذیرایی نیز به سمت سوخت دوم رفتند.

وصل‌شدن گاز ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دوازده =