کد خبر : 317921
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
-

روایت‌های عاشقانه یک همسر شهید نقد و بررسی می‌شود

روایت‌های عاشقانه یک همسر شهید نقد و بررسی می‌شود

حمید تقوی‌فر با آغاز جنگ‌تحمیلی عراق علیه ایران مسئول هماهنگی اطلاعات سپاه سوسنگرد شد. بعد از آن به اهواز منتقل و در سال ۱۳۶۱ به عنوان فرمانده سپاه حمیدیه منصوب شد. حمید در سال ۱۳۶۲ به مدت یکسال فرماندهی سپاه شادگان را بر عهده گرفت. بعد از آن بنا به ضرورت جنگ وارد قرارگاه رمضان (فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم) در جنوب شد. پدر این فرمانده در عملیات «خیبر» و برادرش در عملیات «والفجر۸» شهید شدند.

به گزارش عصرقائم، کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری انجمن ادبی جرس، نشست نقد و بررسی کتاب «سرزمین بی‌فصل» را با حضور «سمیه عظیمی» نویسنده کتاب و «میثم رشیدی» و  «سمیه جمالی» از منتقدین حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید

یادی از یک فرمانده اطلاعاتی ایران

امنیت زائران اربعین در سال ۹۳ چگونه برقرار شد؟

فرمانده‌ گمنامی که به قلب عراقی‌ها نفوذ کرد

این کتاب، روایت عاشقانه از خاطرات همسر شهید سید حمید تقوی‌فر از ۳۵ سال زندگی مشترک با وی است. شهید تقوی‌فر به‌عنوان فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در مقابله با جریان تکفیری داعش در منطقه و دفاع از حرم داشت و ششم دی‌ماه ۱۳۹۳ در جریان درگیری با تروریست‌های داعش، در منطقه «عزیز بلد» عراق به شهادت رسید.

این نشست، فردا یکشنبه دوم بهمن ماه  از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح در سالن قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

روایت‌های عاشقانه یک همسر شهید نقد و بررسی می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + ده =