کد خبر : 317754
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

م حمود عباس خواهان مداخله آمریکا برای توقف اقدامات دولت رژیم صهیونیستی شد

م حمود عباس خواهان مداخله آمریکا برای توقف اقدامات دولت رژیم صهیونیستی شد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا خواهان مداخله این کشور برای توقف اقدامات دولت رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا وی را در جریان آخرین تحولات فلسطین و اقدامات و جنایت‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی که هدف آن از بین بردن راهکار تشکیل دو کشور و پایان دادن به فرصت‌های تحقق صلح و ثبات در منطقه است، گذاشت.

محمود عباس نسبت به خطر اقدامات دولت رژیم صهیونیستی و پیامدهای آن هشدار داد و از دولت آمریکا خواست قبل از اینکه زمان از دست برود فوراً برای توقف این اقدامات یکجانبه مداخله کند.

وی به نقض‌های دولت رژیم صهیونیستی از جمله افزایش شهرک سازی، قتل روزانه فلسطینی‌ها، یورش به شهرهای فلسطینی و مسجد الاقصی و قطع کردن درآمدهای مالیاتی فلسطین اشاره و تأکید کرد: ما اجازه ادامه این جنایت‌های اسرائیل را نمی‌دهیم و در مقابل آن می‌ایستیم و از حقوق ملت سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌کنیم. آمریکا باید به تعهدات خود درباره حفظ راهکار تشکیل دو کشور و توقف شهرک سازی، حفظ وضعیت قانونی و تاریخی قدس، بازگشایی دفتر کنسولگری در قدس و دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) در واشنگتن و توقف اقدامات یکجانبه اسرائیل عمل کند.

محمود عباس خواهان مداخله آمریکا برای توقف اقدامات دولت رژیم صهیونیستی شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =