کد خبر : 317623
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
-

تعیین فرصت ۱۰ روزه به ستاد خدمات سفر برای تدوین برنامه تحولی

تعیین فرصت ۱۰ روزه به ستاد خدمات سفر برای تدوین برنامه تحولی

استاندار مازندران بر ضرورت ارائه و تدوین برنامه‌ها و طرح های تحولی از سوی مدیران کمیته های ۱۲ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمود حسینی پور در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سفر با عنوان اینکه دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی می‌بایست برای ایام تعطیلات امسال برنامه های تحولی ارائه کنند به گونه‌ای که مسافران با ورود به این استان تحولات صورت گرفته در ارائه خدمات را احساس نمایند، اظهار کرد :بسنده کردن امور مربوط به ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی مازندران به ارائه گزارش و عملکرد سالهای گذشته نمی تواند خروجی لازم و با کیفیت موردنظر را ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: این استان هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از نقاط مختلف کشور است و باید برنامه ریزی و طرح های نوین متناسب با هر سال و وضعیت هر استان برنامه ارائه شود.

وی ادامه داد: باتوجه به همزمانی نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان از نقطه نظرات کارشناسان و مسوولان این بخش برای برنامه ریزی بهره گیری شود.

حسینی پور گفت : می بایست متناسب با نوروز هر سال یک اِلمان جدید طراحی و اجرا شود که متناسب با شرایط استان و زمان باشد.

وی افزود: ایام نوروز بهترین فرصت برای مازندران به شمار می رود تا از آن بهره برداری های لازم در جنبه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شود.

استاندار مازندران گفت: این استان مقصد مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و اینکه چه برنامه ای برای این مسافران اندیشیده شده است، خود نیاز به برنامه ریزی مدون دارد.

وی اضافه کرد : در این ستاد باید راهبرد برای ارائه برنامه های مختلف به مسافران ارائه شود و در افق برنامه های اصلی در مازندران برنامه ریزی گردد بطور مثال امسال چه موضوع مهم و چه پیامی باید انتقال داده شود که البته مسایل معیستی و اقتصادی از جمله موضوعات مهم است.

وی از مسوولان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران خواست تا برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاههای دائمی صنایع دستی را مورد توجه قرار دهند و گفت : استقرار چند نمایشگاه صنایع دستی دائمی با بهترین مدل و با پرهیز از روش های سنتی می بایست در نوروز پیش رو مورد نظر قرار بگیرد و اجرا شود.

حسینی پور ادامه داد: هدایت مسافران به مناطق روستایی می بایست مورد توجه قرار بگیرد و با برگزاری نمایشگاه های دستاورد روستاهای مورد نظر علاوه بر عرضه و فروش محصولات تولیدی منطقه، مشوقی برای حضور دوباره مسافران است و می توانیم برخی از روستاهای به انزوا رفته را خارج کنیم.

تعیین فرصت ۱۰ روزه به ستاد خدمات سفر برای تدوین برنامه تحولی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هفده =