کد خبر : 317651
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
-

اینزاگی: با شایستگی کامل قهرمان شدیم

اینزاگی: با شایستگی کامل قهرمان شدیم

سرمربی اینتر از قهرمانی در سوپرجام ایتالیا بسیار خوشحال است و تیمش را شایسته کامل این قهرمانی دانست.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مدیاست، اینتر در سوپر جام ایتالیا که در عربستان برگزار شد با سه گل میلان را در هم کوبید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

اینزاگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان در بهترین حالت بودند و با شایستگی کامل به پیروزی دست پیدا کردیم. صلابت لازم را داشتیم و بسیار قوی و حساب شده بازی کردیم. هدف نخست ما در فصل جاری صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بود و هدف دوم قهرمانی در سوپر جام بود که خوشبختانه فعلا به هر دو هدف خود رسیده ایم. ما به این قهرمانی که با پیروزی قاطع برابر میلان همراه شد نیاز داشتیم و باید هم غرق در شادی باشیم. این قهرمانی بسیار لذت بخش بود. یک روز جشن می گیریم و بعد از آن بلافصله به بازی بعدی فکر خواهیم کرد.

سرمربی اینتر در ادامه صحبت های خود گفت: از بازیکنان و باشگاه که تلاش کردند تا چنین قهرمانی رقم خورد تشکر می کنم. شبی رویایی را رقم زدیم. ما به چنین شب هایی نیاز داریم. معمولا به ندرت اتفاق می افتد که داربی در فینال برگزار شود. آخرین باری که ما در چنین شرایطی قهرمان شدیم به ۷۰ سال قبل برمی‌گردد و به بازیکنان گفتم که باید در این بازی سنت شکنی کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

اینزاگی در پایان گفت: من به این بازیکنان افتخار می کنم. ما دست به کارهای باور نکردنی زده ایم و باید به این روند ادامه دهیم.

اینزاگی: با شایستگی کامل قهرمان شدیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =