کد خبر : 317593
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
-

حمله وزیر دارایی اسرائیل به دادگاه عالی این رژیم پس از لغو تصمیم نتانیاهو

حمله وزیر دارایی اسرائیل به دادگاه عالی این رژیم پس از لغو تصمیم نتانیاهو

رئیس حزب «صهیونیسم دینی» و وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پس از لغو تصمیم بنیامین نتانیاهو برای انتصاب «آریه درعی» رئیس حزب «شاس» به عنوان وزیر امور داخلی، به دادگاه عالی رژیم حمله کرد.

به گزارش عصرقائم، بتسلئیل اسموتریچ رئیس حزب «صهیونیسم دینی» و وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اقدام دادگاه عالی این رژیم در لغو انتصاب آریه درعی رئیس حزب شاس به عنوان وزیر امور داخلی را به باد انتقاد گرفت و تصریح کرد: این امکان در هیچ جایی وجود ندارد که ۱۰ قاضی تصمیمی را به جای اکثریت مردم صادر کنند درباره اینکه چه کسی باید وزیر باشد.

وی افزود: دولت سقوط نخواهد کرد، ما تغییرات را برای اصلاح نظام قضایی ادامه خواهیم داد و تصمیم امروز دیوان عالی اهمیت اقدامات ما را ثابت می‌کند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شامگاه امروز چهارشنبه اعلام کرد که تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به انتصاب آریه درعی رهبر حزب شاس به عنوان وزیر امور داخلی، تصمیم غیرمعقول و نتانیاهو باید او را در سمتی دیگر بگمارد.

رئیس دادگاه عالی رژیم صهیونیستی گفت که آریه درعی به فساد و جرایم خطرناکی متهم است و انتخاب او به عنوان وزیر امری کاملا غیرمنطقی و نامعقول است.

حمله وزیر دارایی اسرائیل به دادگاه عالی این رژیم پس از لغو تصمیم نتانیاهو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 2 =