کد خبر : 317554
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
-

انگلیس با تروریستی‌نامیدن سپاه با پاسخ قاطع مواجه می‌شود

انگلیس با تروریستی‌نامیدن سپاه با پاسخ قاطع مواجه می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد عواقب لفاظی‌های مقامات انگلیسی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد.

به گزارش عصرقائم، علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انگلیسی‌ها با تداوم سیاست نابخردانه خود در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد بازی خطرناکی شده اند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد راهبردی و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: سپاه یک سازمان قانونی و مسئول امنیت و پاسدار کشور است که اهانت به آن پذیرفتنی نیست.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تشدید حملات دیپلماتیک انگلیسی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تداوم این سیاست مزدورانه تبعات ناگواری برای انگلیس و حامیان اروپایی آن در پی دارد.

وی با بیان اینکه تروریستی نامیدن سپاه از سوی انگلیس تبعات زیانباری برای آن کشور بدنبال دارد، افزود: در صورتی که انگلیس نیت شومش را عملیاتی کند با پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: رفتار عصبی مقامات انگلیس ناشی از زخم کاری آن کشور از دست سربازان بیدار امنیت و سپاه قهرمان است، سپاه به عنوان پاسدار و ضامن امنیت کشور مورد تکریم و احترام قاطبه ملت ایران است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: سپاه با هوشمندی و بصیرت ستودنی به نیروی واکنش سریع در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب تبدیل شده است، حمایت قاطع مردم از سپاه بزرگ‌ترین سرمایه آن در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

انگلیس با تروریستی‌نامیدن سپاه با پاسخ قاطع مواجه می‌شود/سپاه ضامن امنیت و پاسدار کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 1 =