کد خبر : 317527
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

ادامه فعالیت موفق‌ترین بازیکن مورد علاقه ساکت، این بار هوادار!

ادامه فعالیت موفق‌ترین بازیکن مورد علاقه ساکت، این بار هوادار!

کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال در ادامه همکاری سال‌های اخیرش با ساکت الهامی به هوادار پیوست تا این باشگاه تازه تاسیس، رویای اولین عنوان بزرگ قهرمانی‌اش را در سر بپروراند.

به گزارش عصرقائم، جدیدترین مقصد مسعود شجاعی در لیگ ایران مشخص شد؛ مقصدی که روند سال‌های گذشته آن را قابل پیش‌بینی می‌کرد. این مقصد جایی نبود جز هوادار که هدایت آن برعهده ساکت الهامی است و برای شجاعی چه دلیلی بیشتر از این که دوباره شاگرد مربی محبوب ایرانی‌اش شود.

کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال با سابقه حضور در لالیگا و جام‌های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ پس از این که ساکت الهامی با برکناری مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور شد، مقصدش را با مقصد الهامی یکی کرده و پس از تراکتور، در نساجی و حالا در هوادار با هم همکاری داشته‌اند. این همکاری توام با افتخار، دو قهرمانی جام حذفی در تراکتور و نساجی به همراه داشته که در فوتبال قطبی‌سازی شده ایران، موفقیت بزرگی به حساب می‌آید. به عبارت ساده‌تر باید گفت که همکاری شجاعی و الهامی هیچوقت بدون جام نبوده است.

حالا باید دید که همکاری شجاعی و ساکت الهامی در سومین باشگاه هم قرار است با قهرمانی همراه باشد یا نه. هوادار در مرحله یک شانزدهم نهایی این فصل جام حذفی فوتبال توانست با یک گل چادرملو را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، پس احتمالا رویای قهرمانی در جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در ذهن مدیران باشگاه تازه تاسیس هوادار، ساکت الهامی و مسعود شجاعی خواهد بود.

ادامه فعالیت موفق‌ترین بازیکن مورد علاقه ساکت، این بار هوادار!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − شش =