کد خبر : 317378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
-

آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت

آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت

شهردار منطقه۹ از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت، طی یک دوره زمانی کوتاه به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمدرحیم مرتضوی در این باره گفت: پیرو مطالبات مردمی در قرار خدمت شهردار تهران در منطقه۹، در بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان غرب پایتخت پیرامون احداث مرکز تخصصی درمانی، مقرر شد تا در این خصوص اقدام لازم انجام شود.

وی افزود: در این راستا و براساس مصوبات قرارگاه ایمنی کالبدی منطقه۹، بیمارستان شهید شریعت رضوی به دلیل مشکلات سازه ای و فرو نشست های متعدد ناایمن بوده و به همین دلیل طی جلسات برگزار شده با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور مقرر شده به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان، طی یک دوره زمانی کوتاه بیمارستان به پلی کلینیک تخصصی تغییر یابد.

شهردار منطقه۹ گفت: برابر اعلام مدیران سازمان تامین اجتماعی در صورت موافقت سازمان اوقاف با واگذاری یا تهاتر زمین های متبوع، این پلی کلینیک به بیمارستان تخصصی ارتقاء می یابد.

وی عنوان کرد: بیمارستان شهید شریعت رضوی از نظر ایمنی جزء ساختمان های پرخطر بوده و مدیریت شهری خود را مکلف به ارتقاء ایمنی شهروندان می داند.

مرتضوی خاطر نشان کرد: مجموعه شهری منطقه۹ با تمام توان و با همکاری و مساعدت و دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، زمینه ساخت این پلی کلینیک را به کار خواهد بست.

وی یادآور شد: در حال حاضر بخش های تخصصی بیمارستان شریعت رضوی تعطیل و صرفا به خدمات اورژانسی محدود شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ این توافقنامه طی چهار نشست تخصصی کمیته ایمنی منطقه۹ با حضور مدیران شهری و تامین اجتماعی نهایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =