کد خبر : 317339
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
-

رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: ارتش را برای جنگ در میادین دور و نزدیک آماده می‌کنیم

رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: ارتش را برای جنگ در میادین دور و نزدیک آماده می‌کنیم

روزنامه هاآرتص نوشت، امکان انفجار اوضاع در کرانه باختری احتمالا اولین چالش و خطری خواهد بود که رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با آن مواجه خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، روزنامه هاآرتص نوشت: امکان انفجار اوضاع در کرانه باختری احتمالا اولین چالشی خواهد بود که هرتزی هالیوی، رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با آن مواجه خواهد بود. اوضاع کرانه باختری که از مارس دچار تنش شده است احتمالا به درگیری‌ها و تنش‌های شدیدتر و طولانی‌تر منجر شود.

این روزنامه نوشت: تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای دادن کلیدهای کرانه باختری و نظارت بر مناطق عرب نشین اسرائیل به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی به هالیوی برای آرام کردن اوضاع هیچ کمکی نخواهد کرد. چالش‌های امنیتی اسرائیل در آینده به اوج خود خواهد رسید برای همین باید قدرت نظامی برای تعامل با آن ایجاد شود.

در این راستا هالیوی گفت: ما ارتش را برای جنگ در میادین دور و نزدیک آماده خواهیم کرد.

وی در مراسم تحویل گرفتن مأموریت جدید خود به عنوان رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما در طول ۷۵ سالی که گذشت از دولتی که با دشمنان محاصره شده به دولتی تبدیل شدیم که به لطف قدرت و توانایی‌های خود دشمنان را محاصره کرده است؛ اما تهدیدات مختلف همچنان درحال افزایش است از ایران گرفته تا مرزهای شمالی و غزه و چالش‌ها در یهودا و سامره.

هالیوی گفت: پاسخ ما به تهدیدات تقویت قدرت بازدارندگی و امکانات پیشرفته‌ای که از آن برخوداریم و میزان آمادگی بالای ما است. ما هر چیزی که می‌گوییم به آن عمل می‌کنیم و آماده‌ایم بسیار بیشتر هم عمل کنیم. ما برای ایجاد ارتشی مدرن با لیاقت و شایستگی و مهارت بالا تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم آغاز فعالیت هرتزی هالیوی در ریاست ارتش گفت: ایران بزرگترین تهدید برای اسرائیل و ارتش آن است. در مقابله با تهدیدات و در رأس آن ایران و گروه‌های مورد حمایتش باید عزم و اراده جدی داشته باشیم.

رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: ارتش را برای جنگ در میادین دور و نزدیک آماده می‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 3 =