کد خبر : 317149
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

بانوان نظام سلامت در ایام کرونا افتخار آفریدند

بانوان نظام سلامت در ایام کرونا افتخار آفریدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توانمندی، دانش و قابلیت بانوان را ستودنی توصیف و تصریح کرد: در ایام همه گیری کرونا بانوان کادر سلامت، ایثار و فداکاری‌های بسیاری از خود نشان دادند و افتخار آفریدند.

به گزارش عصرقائم، دکتر بهرام عین اللهی، در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن که با حضور زنان شاغل در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت صدیقه کبری (س) و روز زن و مادر، بیان کرد: ایام ولادت حضرت فاطمه (س)، از ایام مبارکیست که خداوند دعاهایمان را مستجاب می کند و دلیل این موهبت وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره(س) است.

وی با بیان این که بانوان نقش بی بدیلی در خانواده و جامعه دارند، افزود: تاریخ ایران اسلامی، تاریخی بسیار گرانقدر و با عظمت به خصوص در سالهای بعداز انقلاب اسلامی و با حضور زنان در عرصه های مختلف، بوده است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) مادر دو امام بزرگوارمان امام حسن (ع) و امام حسین (ع) هستند و بزرگترین خصوصیت ایشان ولایتمداری بود که با فداکاری تا پای جان در دفاع از ولایت در مقابل دشمنان ایستادند و مبارزه کردند. ایشان الگویی ناب و بی مانند برای زندگی نه تنها مسلمانان بلکه مردم تمام عالم به شمار می روند و با روشنگری‌ های خویش، نعمت ولایت را پاس داشتند.

عین اللهی اظهار کرد: ۶۰ درصد کارکنان وزارت بهداشت را بانوان تشکیل می دهند و در دانشگاه های علوم پزشکی نیز بانوان بسیار فعالند؛ به طوری که ۷۵۱ استاد تمام، ۱۷۵۵ دانشیار و ۵۸۰۹ استادیار این دانشگاه‌ها از بانوان هستند. از سوی دیگر، ۱۲۲ هزار و ۷۲۲ دانشجوی خانم در کشور داریم.

به گزارش وبدا، وی، توانمندی، دانش و قابلیت زنان را ستودنی عنوان و تصریح کرد: در ایام همه‌گیری کرونا بانوان کادر سلامت، ایثار و فداکاریهای بسیاری از خود نشان دادند و برای کشور، افتخار آفریدند.

بانوان نظام سلامت در ایام کرونا افتخار آفریدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − ده =