کد خبر : 317155
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
-

شهادت یک پدر فلسطینی هنگام بازداشت پسرش در اردوگاه قلندیا

شهادت یک پدر فلسطینی هنگام بازداشت پسرش در اردوگاه قلندیا

به دنبال یورش بامداد امروز سربازان اسرائیلی به اردوگاه قلندیا با هدف بازداشت چند جوان فلسطینی، درگیری‌هایی میان آنها و خانواده‌های فلسطینی شکل گرفت و پدر یکی از این جوانان فلسطینی نیز به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی به شهادت رسید.

به گزارش عصرقائم، برخی منابع در مرکز پزشکی فلسطین در رام‌الله در گفتگو العربی الجدید تایید کردند که سمیر عونی اصلان، فلسطینی ۴۵ ساله بامداد امروز (پنج‌شنبه) هنگام بازداشت پسرش در اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی، در اثر شلیک مستقیم سربازان اسرائیلی به قلبش به شهادت رسید.

به گفته منابع فلسطینی، گروهی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به منزل این شهروند فلسطینی برای بازداشت رمزی اصلان، پسر این خانواده به منزل آنها در اردوگاه قلندیا یورش برده و رمزی را با چشمان بسته از خانه خارج کردند، اصلان که برای حمایت از پسرش به دنبال او از خانه بیرون می‌آمد، هدف تیراندازی سربازان اسرائیلی قرار گرفت و همانجا به شهادت رسید.

به گفته ساکنان اردوگاه قلندیا، سربازان اسرائیلی بامداد امروز به این اردوگاه یورش برده و حدود ۱۰ تن از جوانان آن را بازداشت کردند که موجب درگیری‌هایی میان آنها و خانواده‌های این جوانان شد و سربازان اسرائیلی به سمت آنها تیراندازی کردند.

جنبش فتح در بیانیه‌ای علاوه بر عزای عمومی برای ادای احترام به روح این شهید، اعتصاب سراسری و بسیج عمومی نیروها را برای مقابله با اشغالگران اعلام کرد.

شهادت یک پدر فلسطینی هنگام بازداشت پسرش در اردوگاه قلندیا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + دو =