کد خبر : 317111
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
-

اعتراف گواردیولا بعد از شکست در جام اتحادیه

اعتراف گواردیولا بعد از شکست در جام اتحادیه

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی برابر ساوتهمپتون نداشت و استحاق شکست در این بازی را داشت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت. سیتی پرستاره در این بازی با دو گل شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که تیمش استحقاق شکست در این بازی را داشت.

او گفت: به نظرم تیم برتر در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد و حریف شایستگی خود را برای پیروزی ثابت کرد. ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و این یک واقعیت است. بازی را خوب شروع نکردیم. بسیاری از بازی ها هستند که تیم شروع خوبی ندارد و خوب بازی نمی کند اما در نهایت به پیروزی دست پیدا می کند اما در این بازی این سرنوشت برای ما رقم نخورد. ما بد بازی کردیم و در نهایت هم شکست خوردیم و این یک واقعیت است که باید بیان کرد.

سرمربی اسپانیایی فیروزه ای پوشان شهر منچستر ادامه داد: شب تلخی برای ما بود. حریف بهتر از ما بازی کرد و باید این پیروزی را به آنها تبریک گفت. برای پیروز شدن در یک بازی باید شایستگی خود را نشان داد که در این بازی ما شایسته پیروزی نبودیم و به نظرم عدالت اجرا شد.

منچستر یونایتد در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس شنبه هفته آینده به مصاف منچستر یونایتد می رود.

گواردیولا درباره این بازی گفت: اگر در دیدار برابر منچستر یونایتد هم مثل بازی امشب باشیم قطعا شانسی برای پیروزی نخواهیم داشت.

در دیدار رفت دو تیم این منچستر سیتی بود که با نتیجه ۶ بر ۳ شیاطین سرخ را در هم کوبید البته منچستر یونایتد نسبت با اریک تن هاخ روند روبه رشد بسیار خوبی داشته است و باید دید که در داربی بزرگ شهر منچستر چه تیمی به پیروزی خواهد رسید.

اعتراف گواردیولا بعد از شکست در جام اتحادیه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − چهارده =