کد خبر : 316993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
-

همه از فراجا حمایت و پشتیبانی کنند

همه از فراجا حمایت و پشتیبانی کنند

فرمانده سابق فراجا گفت:‌ افتخار من خدمت به مردم بوده است و نیتی جز خدمت به مردم و کسب رضایت مقام معظم رهبری را نداشته‌ام و افتخار می‌کنم که هشت سال از عمر خود را در سمت فرمانده کل انتظامی، وقف امنیت و آسایش مردم عزیز کردم و در این راه از هیچ تلاش و کوشششی فروگذاری نکردم.

به گزارش عصرقائم، سردار حسین اشتری در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و روسای فراجا گفت:‌ بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت و شهیدان مظلوم انتظامی به ویژه مدافعان امنیت حوادث اخیر درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم. خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد تا سال‌های متمادی در سمت‌های مختلف در انتظامی کشور خدمت کنم. خصوصا قریب به هشت سال فرماندهی فراجا که ان شاء الله مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: از رهبر بزرگوار و فرمانده معظم کل قوا که با حسن اعتماد، تدابیر، رهنمودها و حمایت های بزرگوارانه خویش این توفیق را برای سرباز کوچک خود فراهم ساختند نیز از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم. در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را با همراهی و همکاری آحاد فرماندهان، معاونان و مدیران سازمان انتظامی کشور و نیروهای خدوم پلیس اجرایی کنم و خداوند را از ابراز رضایت‌مندی مقام معظم رهبری در خاتمه این ماموریت دشوار شاکرم و سجده شکر بجا می‌آورم.

اشتری با مروری بر وقایع و ماموریت‌های هشت سال گذشته، گفت: در مقاطع گوناگون این هشت سال شاهد حوادث کم نظیر و بی‌نظیری مانند بحران سال‌های ۹۶، ۹۷، ۱۴۰۱ و دوران سخت شیوع ویروس کرونا بودیم که خوشبختانه فراجا توانست در همه آزمون‌ها سربلند بیرون بیاید.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور دستاوردها و موفقیت‌های فراجا در سال‌های فرماندهی خود در این سازمان را مرهون ایثارگری و تلاش شبانه‌روزی آحاد نیروهای پلیس از مرز تا مرکز دانست و خاطر نشان کرد: همواره منویات و تدابیر مقام معظم رهبری را نصب العین راه خود قرار داده تا رضایت‌مندی ایشان را کسب کنیم وخداوند را هزاران بار شاکرم که پایان این ماموریت به رضایت مندی معظم له از سرباز کوچک خود منتج شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، تاکید کرد: افتخار من خدمت به مردم بوده است و نیتی جز خدمت به مردم و کسب رضایت مقام معظم رهبری را نداشته‌ام و افتخار می‌کنم که هشت سال از عمر خود را در سمت فرمانده کل انتظامی، وقف امنیت و آسایش مردم عزیز کردم و در این راه از هیچ تلاش و کوشششی  فروگذاری نکردم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری افزود: باید از همکاری و همدلی دو سازمان مهم عقیدتی، سیاسی و حفاظت اطلاعات فراجا تشکر کنم که همیشه مانند دو بال موثر برای رشد و تعالی این سازمان، کمک و همراهی‌ام کردند و با هماهنگی و همدلی که میان همه ما وجود داشت تلاش کردیم با فرهنگ برادری و اخوت، ماموریت‌ها را به نحو شایسته‌ای انجام دهیم.

وی با اشاره به انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خرسندم که ادامه این مسیر به فرماندهی مجاهد، انقلابی، مومن، شایسته و کارآزموده واگذار شده است و مطمئنم که با لطف خداوند متعال و همکاری مدیران و فرماندهان و کارکنان فراجا موفقیت های بزرگتری پیش روی این سازمان خواهد بود. همه باید از فراجا حمایت و پشتیبانی کنند. امنیت  نعمتی عظیم و سرمایه ای بزرگ است که برای کشور عزت و اقتدار آفرین است.

همه از فراجا حمایت و پشتیبانی کنند/ نیتی به‌جز خدمت به مردم و کسب رضایت مقام معظم رهبری نداشتم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 6 =