کد خبر : 316975
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

مدیران شهرستانی برای حل مشکلات مردم منتظر اعتبار نباشند

مدیران شهرستانی برای حل مشکلات مردم منتظر اعتبار نباشند

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: مدیران شهرستانی برای حل مشکلات مردم نباید در انتظار بودجه و اعتبار باشند چراکه حل همه مشکلات در گرو بودجه نیست بلکه همت چاره ساز و جدیت می‌طلبد.

به گزارش عصرقائم، روح الله سلگی در جمع معاونان سیاسی فرمانداری‌های مازندران در ساری افزود: در دولت مردمی سیزدهم مردم محور برنامه‌های اساسی دولتمردان هستند.

وی هویت بخشی به نقش و جایگاه مردم را رویکرد ملی و محوری دانست و افزود: در دولت سیزدهم تمامی طرح‌ها و برنامه‌های تحولی در مسیر پیشرفت و عدالت به نفع مردم عملیاتی می‌شود.

این مسئول با اشاره به فتنه اخیر گفت: علت اصلی برپایی فتنه اخیر با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین علیه کشورمان، روند روبه رشد برنامه‌های تحولی دولت سیزدهم بود.

سلگی، با اظهار اینکه فتنه‌ها روند پیشرفت طبیعی کشور را مختل می‌کند افزود: به رغم اغتشاشات و فتنه انگیزی معاندان، پیشرفت برنامه‌های تحولی دولت تداوم دارد.

وی خاطر نشان کرد: دولت از وعده‌ها و آرمان‌های به حق خود در دست یابی به قله‌های پیشرفت عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران فتنه اخیر را بزرگترین پروژه براندازی استکبار علیه یک دولت قانونی توصیف و اظهار کرد: آمریکا و متحدان غربی آن پرونده سیاهی در همراهی با اغتشاشگران دارند.

وی با یادآوری شرایط حساس کنونی، لزوم سرعت بخشیدن به حل چالش‌های اساسی کشور و مازندران را خاطر نشان کرد و افزود: برای اولین بار و به دستور استاندار مازندران تقویم تحقق چشم انداز برنامه‌های توسعه استان تدوین شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران مدیریت جهادی و انقلابی را لازمه تحول آفرینی برشمرد و افزود: تحول با مدیران کارتابلی و ویترینی تحقق نخواهد یافت.

وی افزود: مدیران کارتابلی فاقد انگیزه و توان کافی برای رفع تنگناهای توسعه با رویکرد حل المسائلی هستند.

سلگی گفت: مدیران شهرستانی برای حل مشکلات مردم نباید در انتظار بودجه و اعتبار باشند چراکه حل همه مشکلات در گرو بودجه نیست بلکه همت چاره ساز و جدیت می‌طلبد.

این مسئول با ارائه تحلیل جامع از شرایط کشور تلاش برای تقویت امید و اتحاد ملی را ضروری خواند و افزود: هم افزایی توان‌ها در مسیر رشد یافتگی نیازمند توجه به مکارم اخلاقی و دینی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تجلیل از ولایت مداری و دین مداری مردم مازندران گفت: تلاش برای جبران عقب ماندگی‌ها در مازندران بهترین قدرشناسی از سلوک مردم دیار علویان است.

مدیران شهرستانی برای حل مشکلات مردم منتظر اعتبار نباشند/مدیران ویترینی نمی‌خواهیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 7 =