کد خبر : 316997
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

موافقت کمیسیون امور داخلی با کلیات طرح قانون تشکل های اجتماعی

موافقت کمیسیون امور داخلی با کلیات طرح قانون تشکل های اجتماعی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی و تصویب کلیات طرح قانون تشکل های اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علی حدادی در گفت وگو ، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد:در جلسه امروز کمیسیون طرح برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی مورد بررسی قرار گرفت. از آنجا که موضوع انتخابات تناسبی از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس حذف شد، کارگروه انتخابات کمیسیون بحث برگزاری انتخابات تناسبی را در قالب طرحی جداگانه به کمیسیون آورده است. بر اساس این طرح انتخابات مجلس در شهرهای بزرگ تناسبی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از بررسی این طرح در نشست کمیسیون به دلیل ایرادات موجود در آن، مجددا به کارگروه تخصصی بازگشت تا پس از رفع ایرادات و ابهامات در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه جلسه امروز کمیسیون کلیات طرح قانون تشکل های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با کلیات این طرح موافقت کردند. جزئیات این طرح در نشست های آتی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: همچنین قرار بود با حضور نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها که به دلیل ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام، چندین نوبت بین مجلس و شورای نگهبان رفت و آمد داشته، مورد بررسی قرار گیرد تا در خصوص ان به تفاهم دست یابیم. اما به دلیل عدم حضور نماینده مجمع این موضوع به جلسات آتی موکول شد.

موافقت کمیسیون امور داخلی با کلیات طرح قانون تشکل های اجتماعی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =