کد خبر : 316911
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

دستور جنجالی وزیر تندروی رژیم صهیونیستی درباره پرچم فلسطین

دستور جنجالی وزیر تندروی رژیم صهیونیستی درباره پرچم فلسطین

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستوری مبنی بر ممنوعیت برافراشته شدن پرچم فلسطین در اماکن عمومی در داخل اراضی اشغالی را صادر کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از صدی البلد، طبق بیانیه وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که فردی تندرو است، طی دستوری به یعقوب شبتای، رئیس پلیس اسرائیل گفته باید هرگونه پرچم سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) که هویت «سازمانی تروریستی» را نشان می‌دهد از دید عموم حذف شود و هرگونه تحریک علیه اسرائیل متوقف گردد.

در این بیانیه آمده است، بن گویر به دفتر رئیس پلیس دستور داده به تمامی افسران با هر رتبه و درجه‌ای اجازه دهند پرچم‌های فلسطین را پایین بکشند.

بن گویر گفت، غیرممکن است مخالفان پرچم‌های «تروریسم» را بالا ببرند و به «تروریسم» تحریک و تشویق کنند. او اضافه کرد، از این رو دستور دادم پرچم‌های حامی «تروریسم» برافراشته نشوند و تحریک علیه اسرائیل متوقف شود.

رادیو سراسری عبری نیز گزارش داد،‌ حکم بن گویر بعد از برافراشتن پرچم فلسطین در تظاهرات ضد دولتی در شهر تل‌آویو در مرکز اسرائیل در روز شنبه از سوی فعالان چپ‌گرای اسرائیلی صادر شد. این پرچم همچنین در مراسم استقبال از کریم یونس،‌ زندانی اهل روستای عاره در شمال اسرائیل برافراشته شد که ۴۰ سال را در زندان‌های اشغالگران سپری کرده و روز پنج‌شنبه گذشته آزاد شد.

رادیو عبری همچنین پیشتر گزارش داده بود، بن گویر به رئیس پلیس دستور داده در خصوص جشن‌های برگزار شده ازبابت آزادی کریم یونس تحقیقاتی به عمل آورد.

دستور جنجالی وزیر تندروی رژیم صهیونیستی درباره پرچم فلسطین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + شانزده =