کد خبر : 316893
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

سیمئونه: برای پیروزی باید بیشتر تلاش کرد

سیمئونه: برای پیروزی باید بیشتر تلاش کرد

سرمربی اتلتیکو مادرید از نمایش شاگردانش در دیدار برابر بارسلونا راضی نیست.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید در دیدار حساس برابر بارسلونا با یک گل شکست خورد.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما بعد از ۲۰ دقیقه تازه بیدار شدیم. بارسلونا فرصت های زیادی را روی دروازه ما خلق نکرد اما ما دیر در شرایط بازی قرار گرفتیم. نتوانستیم به خوبی توپ را پس بگیریم و در کارهای هجومی شرکت کنیم. به نظرم می توانستیم بسیار بهتر از این ظاهر شویم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید ادامه داد: در ۲۰ دقیقه نخست بارسلونا بهتر بازی کرد و بعد از آن بود که ما نمایش بهتری از خود نشان دادیم. واقعیت این است که ما در این بازی شکست خوردیم. البته من براین باور هستیم که مستحق نتیجه دیگری بودیم. نتوانستیم در این بازی نتیجه بگیریم چرا که در لحظات سرنوشت ساز خوب نبودیم. برای پیروزی باید بیشتر از این تلاش کرد.

سیمئونه در پایان گفت: به نظرم در این بازی کارهای مثبت ما بیشتر از منفی بود. بعد از ۲۰ دقیقه تیم آنگونه که می خواستم بازی کرد با این حال نتیجه را تغییر ندادیم و شکست خوردیم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

اتلتیکو مادرید در فصل جاری لالیگا نوسان زیادی داشته است و از ۱۶ بازی تنها ۲۷ امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. این درحالی است که بارسلونا با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی هم با ۳۸ امتیاز در رده دوم جای دارد.

سیمئونه: برای پیروزی باید بیشتر تلاش کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =