کد خبر : 316796
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
-

هشدار مدیریت بحران برای کاهش دمای شبانه در تهران

هشدار مدیریت بحران برای کاهش دمای شبانه در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به کاهش دمای شبانه در این استان هشدار داد.

به گزارش عصرقائم، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران گفت: این کاهش دما از امشب جمعه ۱۶ دی ماه آغاز شده و تا فردا شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران توصیه‌های لازم برای انجام اقدامات مقابله‌ای را به دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی ارائه کرده است، گفت: لازم است که عموم مردم از جمله مسافران، کشاورزان ، دامداران، عشایر ، گلخانه داران ، مرغداران و… از این موضوع مطلع بوده و تمهیدات لازم و متناسب با شرایط خود را اتخاذ کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به افرادی که قصد سفر و تردد در مسیرها و محورهای کوهستانی را دارند توصیه کرد حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه مجهز باشند. پر بودن باک خودرو در شروع سفر، اطمینان از سالم بودن برف پاک کن و همراه داشتن زنجیر چرخ از جمله این موارد است و البته توصیه می‌شود که از ترددهای غیرضروری نیز پرهیز شود.

یزدی مهر نسبت به کاهش دمای شبانه در تهران نیز هشدار داد و گفت: آماده‌باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی استان تهران ضروری است و تمهیدات و تدابیر لازم در این خصوص در سطح مناطق تحت تاثیر اندیشیده شده است. کاهش دما ممکن است باعث یخ زدگی معابر به خصوص در مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران شود.

هشدار مدیریت بحران برای کاهش دمای شبانه در تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + نوزده =