کد خبر : 316739
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
-

نیروی پدافند هوایی، به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است

نیروی پدافند هوایی، به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز نیروی مقتدر و گسترده پدافند هوایی به اتکای بهره‌گیری از استعدادهای جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح این نیرو، اظهار داشت: سرباز جوان ایران اسلامی در واقع یک سرمایه ملی محسوب می‌شود که باید برای رشد و افزایش مهارت‌هایش در دوران خدمت سربازی برنامه‌ریزی کنیم.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به برنامه‌های نیروی پدافند هوایی در راستای تکریم جوان سرباز گفت: رویکرد این نیرو به سرباز یک رویکرد ارزشی و ملی است. نیروی پدافند سرباز را فرزند ملت و سرمایه ارزشمند ملی می‌داند و در هر منطقه مأموریتی که در آنجا سربازی حضور داشته باشد، نیروی پدافند برای او برنامه فرهنگی و مهارت‌افزایی دارد.

وی با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توجه به سربازان و ایجاد فضای بانشاط در خدمت مقدس سربازی، افزود: سرباز یکی از ارکان نیروهای مسلح است که با روحیه سلحشوری، غیرت و همیت در راستای پاسداری از مرز و بوم کشور گام برداشته و تا آخرین نفس در این مسیر استقامت می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: امروز نیروی مقتدر و گسترده پدافند هوایی به اتکای بهره‌گیری از استعدادهای جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است و این روند رو به رشد با کمک همین جوانان در کنار افراد با تجربه ادامه خواهد داشت.

نیروی پدافند هوایی، به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =