کد خبر : 316738
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

یک جوان فلسطینی بامداد امروز(پنجشنبه) در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در شمال کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش عصرقائم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، «عامر ابو زیتون»( ۱۶ ساله) پس از آنکه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله نظامیان اشغالگر متجاوز به نابلس قرار گرفت به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند، نیروهای ویژه صهیونیست به مرکز اردوگاه پناهجویان بلاطه حمله‌ور شده و منزل حسن عرایشی، اسیر آزاد شده فلسطینی را محاصره کردند.

درگیری‌های مسلحانه‌ شدید با نیروهای مقاومت، اشغالگران را به تقویت استحکامات نظامی خود و محاصره اردوگاه از چند محور واداشت.

گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد، در مقابله با نیروهای اشغالگر پس از ورود آنان به اردوگاه بلاطه نقش داشته است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد، این درگیری‌ها باعث اصابت گلوله جنگی به سه جوان فلسطینی شد، اما اشغالگران تیم پزشکی را از دسترسی به مجروحان منع کردند.

پس از شهادت جوان فلسطینی فراخوانی برای برگزاری راهپیمایی اعتراضی در اردوگاه بلاطه منتشر شد که طی آن گروه‌های مقاومت خواستار گرفتن انتقام این جوان فلسطینی شدند.

اشغالگران صهیونیست حسن عرایشی، اسیر آزاد شده فلسطینی را پس از محاصره منزل و حمله به وی و خانواده‌اش و مضروب نمودن آنان و بازرسی بی‌هدف این خانه مجدداً بازداشت نمودند.

همچنین پیش از این خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی از سقوط پهپاد جاسوسی وابسته به آن طی ماموریت نظامی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری خبر داده و گفته است، جایی برای نگرانی نسبت به درز اطلاعات در نتیجه سقوط پهپاد وجود ندارد و تحقیقات را در خصوص علت این حادثه آغاز کرده است.

شهادت یک جوان فلسطینی در شمال نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + دوازده =