کد خبر : 316715
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
-

برگزاری نمازجمعه ۱۶ دی‌ماه در تمامی شهرهای مازندران

برگزاری نمازجمعه ۱۶ دی‌ماه در تمامی شهرهای مازندران

دومین نماز جمعه دی‌ماه مصادف با ۱۶ دی‌ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شهرهای مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مختلف مازندران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته نیز در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دومین نماز جمعه دی‌ماه ۱۴۰۱ برای هشتاد‌ و سومین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ افزود: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود؛ تصریح کرد: نکته مهم در برگزاری نماز در شرایط حال حاضر،  رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در تمامی شهرهای استان است.

انتظاری خاطرنشان کرد: این هفته ۱۶ دی‌ماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد ۱۰۰ نفر و به مدت ۴۰ دقیقه) بلا مانع است.

وی در پایان گفت: نماز جمعه در شانزدهمین روز از دی‌ماه در ۴۷ شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

خطیب نمازجمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ در مرکز استان،حضرت آیت الله محمدی لائینی (نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری) خواهد بود.

گفتنی است سخنران پیش از خطبه این هفته مرکز استان نیز حجت‌الاسلام جواد فلاح ریاست حوزه‌های علمیه مازندارن با موضوع جهاد تبیین خواهد بود.

شایان ذکر است ویژه برنامه یادبود شهید سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در مصلی ساری است.

گفتنی است شروع مراسم نمازجمعه در مرکز مازندران از ساعت ۱۱ صبح خواهد بود و درب‌های مصلی ساری از ساعت ۱۰:۳۰ به روی نمازگزاران گشوده خواهد شد.

برگزاری نمازجمعه 16 دی‌ماه در تمامی شهرهای مازندران/ویژه‌برنامه شهید سلیمانی در مصلی ساری برگزار می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 1 =