کد خبر : 316678
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
-

تشکیل نخستین کارگروه توانمندسازی کودکان زیر ۷ سال 

تشکیل نخستین کارگروه توانمندسازی کودکان زیر ۷ سال 

مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از تشکیل اولین کارگروه هماهنگی و هم‌افزایی توانمندسازی کودکان زیر ۷ سال خبر داد و گفت: این گروه سنی اساسی ترین دوره تربیتی فرد در خانواده و جامعه است.

به گزارش عصرقائم، محمدهادی عسکری در خصوص این کارگروه که در راستای اجرای مصوبات جلسه ۸۶ کمیته ملی فرهنگی پیشگیری تشکیل شد، گفت: نظر به اهمیت توانمندسازی کودکان زیر ۷ سال به عنوان اساسی ترین دوره تربیتی فرد در خانواده و جامعه، اولین کارگروه یادشده با هدف احصاء توانمندی‌ها و اقدامات انجام شده برای تربیت کودکان جامعه هدف و به منظور کمک به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در راستای انجام مأموریت‌های محوله با حضور به موقع و فعال نمایندگان وزارت‌خانه‌های بهداشت، تعاون، کار و رفاه، قوه قضائیه و معاون راهبری و نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در اداره کل فرهنگی پیشگیری ستاد برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان دستگاه‌ها با ذکر ظرفیت‌ها و اقدامات انجام شده، هریک به طور مشخص وظیفه‌ای را برای کمک به سازمان تعلیم و تربیت کودک پذیرفتند.

مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد بیان کرد: کارگروه موردنظر می‌تواند با ارائه گزارش مدیریتی تجارب و برنامه های ملی انجام شده نظیر برنامه ملی رشد و تکامل کودک (ECD)، برنامه خانواده توانا و تجمیع محتواهای آموزشی در دست انجام، کمک شایان توجهی در تسهیل امور سازمان یادشده کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ عسکری گفت: در این جلسه مقرر شد که سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، برنامه اجرایی خود برای توانمندسازی کودکان مناطق حاشیه نشین و سکونت‌گاه‌های غیررسمی را با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمیته ملی فرهنگی پیشگیری ارائه و متقابلا کمیته مزبور با استفاده از ظرفیت قانونی فرادستی خود، به سازمان موردنظر در زمینه نیل به اهداف خود، مساعدت کند.

تشکیل نخستین کارگروه توانمندسازی کودکان زیر ۷ سال 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =