کد خبر : 316635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
-

مکتب سلیمانی مکتب ارزش‌های انقلاب است

مکتب سلیمانی مکتب ارزش‌های انقلاب است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: سربازانی چون حاج قاسم موجب شدند ما بعد از انقلاب اسلامی به انسجام و وحدت ملی مستدام برسیم با اینکه ایران از قومیت‌ها و فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف شکل گرفته است.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در همایش امت همدل یادواره ی شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه شعار شهید سلیمانی اطاعت از ولایت بود، گفت: او از جمله افراد برجسته‌ای بود که اطاعت از خدا و رسول خدا و اولی الامر را در درجه اعلی به منصه ظهور رسانده بود؛ او پذیرفته بود ولایت محور مکتب اسلام است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: ترکیب ولی و متولی به مثابه سر و تن، ارزش‌هایی را به ما ارمغان آورده که دشمنان نیز امروز این ارزش‌ها را در اتفاقات اخیرمورد هدف قرار دادند. دکتر شهریاری اولین ارزش مولود این ترکیب را وحدت و انسجام ملی خواند و گفت: سربازانی چون حاج قاسم موجب شدند ما بعد از انقلاب اسلامی به انسجام و وحدت ملی مستدام برسیم با اینکه ایران از قومیت‌ها و فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف شکل گرفته است.

وی بیان کرد: دومین ارزش اقتدار بین‌المللی و اتحاد کشورهای اسلامی است که بعد از انقلاب موفق شدیم انقلاب اسلامی رادر صحنه بین‌الملل عرضه کنیم که به اقتدار ما منجر شده و این نظام را به یک الگو تبدیل کرده و نقش تلاش‌ها و رشادت‌های حاج قاسم در این میان انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری ارزش سوم را حقیقت رسانه‌ای خواند و گفت: ما توانستیم پس از انقلاب و به ویژه پس از دهه هفتاد، با پدید آمدن اینترنت،پیام و حقیقت انقلاب اسلامی را به جهان ارسال کنیم. البته دشمن هم در مقابل به دروغ رسانه ای روی آورد.

وی در پایان اظهار کرد: چهارمین ارزش جایگزینی ارزش‌ها به جای ضدارزش‌ها پس از انقلاب اسلامی بود از جمله در موضوعی مانندحجاب بود که دشمن امروز دراین باره پروژه اندلس سازی را کلید زده و در میان برخی جوانان آن را با نوعی لجاجت لیبرالی به نمایشگذاشته است و اینها ارزش‌هایی بود که حاج قاسم برای آنها تلاش کرده بود و باید این عصر را علاوه بر عصر امام خمینی (ره ) عصر سلیمانی نیز بدانیم. زیرا مکتب سلیمانی مکتب ارزش‌های انقلاب است.

مکتب سلیمانی مکتب ارزش‌های انقلاب است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =