کد خبر : 316461
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
-

تعریف ساکت الهامی از نکونام و داور!

تعریف ساکت الهامی از نکونام و داور!

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بهترین تیمی که بیرون از خانه با آن بازی کرده‌ایم با احترام به همه آن تیم‌ها به نظرم تیم فولاد بود و به جواد نکونام تبریک می‌گویم.

به گزارش عصرقائم، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: قبل از هر چیزی باید به کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان و گروه داوری امروز خسته نباشید بگویم. به نظر من گروه داوری بازی امروز بی‌نظیر و فوق‌العاده بود. یک صحنه از دست داور در نرفت و شاید اگر این جمله را بگویم به خیلی‌ها بربخورد اما گروه داوری این بازی از گروه‌ داوری فوتبال ما جلوتر است.

وی ادامه داد: به تیم خوب فولاد نیز تبریک می‌گویم و تشکر ویژه‌ای از جواد نکونام، علوی و گرشاسبی بابت مهمان‌نوازی‌شان دارم و امیدوارم در تهران نیز بتوانیم میزبان خوبی برای فولاد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بهترین تیمی که بیرون از خانه با آن بازی کرده‌ایم با احترام به همه آن تیم‌ها به نظرم تیم فولاد بود و به جواد نکونام تبریک می‌گویم. شاید خیلی از مربیان ازحرف من ناراحت شوند اما فولاد با توجه به کیفیتی که داشته، امتیاز جمع نکرده است و به نظر من کیفیت فولاد خیلی بالا است. پنج بازی این تیم را آنالیز کرده بودم و به نظرم یکی از بهترین تیم‌ها است. امروز یک بازی کاملاً فیزیکی و بابرنامه از فولاد دیدم که به آن‌ها تبریک می‌گویم.

تعریف ساکت الهامی از نکونام و داور!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =